اورسجی: تمام هدف ما از حضور در هانگژو دفاع از عنوان قهرمانی است/ عقل حکم نمی‌کند مربی تیم قهرمان را کنار گذاشت!

عباس اورسجی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی کبدی اظهار داشت: از اواخر یا اواسط مهرماه استارت اردوهای بانوان را برای بازی‌های آسیایی هانگژو می‌زنیم. البته شروع ابتدایی اردوها همراه با بدنسازی است و پس از آن با رسیدن بچه‌ها به آمادگی مناسب به صورت جدی وارد تمرینات اختصاصی می‌شویم. اردوهای آقایان هم از نیمه دوم سال و بهمن ماه استارت می‌زنیم، زیرا بخش اعظمی از بازیکنان ما در لیگ هندوستان شاغل هستند. در کنار آن نیز اردوهای جوانان دختر و پسر به همراه لیگ برتر آقایان و بانوان را از آبان ماه استارت می‌زنیم، ضمن اینکه مسابقات دسته جات سرکل کبدی مهرماه در تهران برگزار خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا فدراسیون تصمیم به قطع همکاری با مربی تیم ملی کبدی بانوان گرفته است یا خیر، گفت: خیلی تصمیم جدی روی این مساله نبود هر چند یک صحبتی با کمیته فنی داشتیم تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم. بالاخره بازی‌های آسیایی شوخی‌بردار نیست زیرا در بازی‌های آسیایی جاکارتا با این مربی توانستیم به عنوان نخست  برسیم و عقل حکم می‌کند که از او استفاده کنیم تا مربیان ما به مرز پختگی لازم برسند. شاید در رقابت‌های قهرمانی آسیا یا قهرمانی جهان به مربیان داخلی اعتماد کنیم تا این تجربه را کسب کنند اما در بازی‌های آسیایی شرایط متفاوت است. تمام هدف و برنامه‌ریزی ما این است که در هانگژو از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم.

رییس فدراسیون کبدی درباره برگزاری انتخابات کنفدراسیون کبدی آسیا در ایران تصریح کرد: ما هر چه می‌خوریم از افراد خودی است. امیدواریم این اجلاس در ایران برگزار شود و در آن نویدبخش خبرهای خوبی برای مردم باشیم. بالاخره کبدی ما جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد و سعی تلاش ما این است تا آن را به شکل بهتری ارتقا دهیم.

اورسجی درباره اینکه شرایط این فدراسیون از لحاظ مالی چگونه است، بیان کرد: از طرف مسئولان بلندپایه ورزش از جمله وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک به ما قول داده شده تا در نیمه دوم سالجاری شرایط بهتری برای ما فراهم شود. باید هم این اتفاق بیفتد زیرا وارد سال بازی‌های آسیایی می‌شویم و نیاز است تا این اتفاق بیفتد که بتوانیم برنامه‌هایی را که مدنظر دادیم اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 826414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟