آمریکا قهرمان زودهنگام کشتی آزاد جهان/ تیم ملی ایران نایب قهرمان شد

به گزارش رکنا، تا پایان روز سوم کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد و مشخص شدن اوزان هفت گانه تیم آمریکا با کسب ۳ مدال طلا و ۳ نقره با کسب ۱۴۳ امتیاز در صدر جدول امتیازی ایستاده است و عنوان قهرمانی رو پیش از پایان مسابقات در روز پایانی بدست آورده است. پس از آن ها تیم ایران که با ۹ کشتی گیر کار خود را در این مسابقات آغاز کرده با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و کسب ۹۵ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده و نایب قهرمانی خود را مسجل کرده است.

تیم‌های گرجستان و مغولستان هم با 53 و 49 امتیاز جایگاه‌های سوم و چهارم ایستاده اند.

این در شرایطی است که در روز پایانی مسابقات تیم ایران به همراه آمریکا ۲ نماینده در فینال و یک شانس برنز دارند. به هر شکل ممکن در بهترین حالت برای ایران ۶۵ امتیاز با پیروزی تمامی آزادکاران باید در نظر گرفت و برای آمریکا نیز در بدترین حالت ۵۰ امتیاز که در چنین شرایطی بازهم آمریکا قهرمان جهان می شود. فاصله گرجستان و مغولستان با ایران نیز با احتساب فینالیست های روز آخر زیاد بوده و عنپان نایب قهرمانی ایران قطعی است. 

رده‌بندی انفرادی 7 وزن برگزار شده نیز به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- زلیم خان آباکاروف (آلبانی) 2- توماس گیلمان (آمریکا) 3- زانابازار زاندانبود (مغولستان) و استوان میسیچ (صربستان) ... 23- علیرضا سرلک (ایران)

70 کیلوگرم: 1- تایشی ناریکانی (ژاپن) 2- زاین رترفورد (آمریکا) 3- ارنظر آکماتالیف (قرقیزستان) و زورابی یاکوبیشویلی (گرجستان)

74 کیلوگرم: 1- کایل داک (آمریکا) 2- تیموراز سالکازانوف (اسلواکی) 3- یونس امامی (ایران) و فرانک چامیزوه (ایتالیا)

79 کیلوگرم: 1- جردن باروز (آمریکا) 2- محمد نخودی (ایران) 3- ارسلان بوداژاپوف (قرقیزستان) و واسیل میخایلوف (اوکراین)

86 کیلوگرم: 1- دیوید تیلور (آمریکا) 2- حسن یزدانی (ایران) 3- بوریس ماکویف (اسلواکی) و عظمت دولتبیکوف (قزاقستان)

92 کیلوگرم: 1- کامران قاسم پور (ایران) 2- جی دن کاکس (آمریکا) 3- عثمان نورماگومدوف (آذربایجان) و میریانی مایسورادزه (گرجستان)

125 کیلوگرم: 1- طاها آکگول (ترکیه) 2- لخاگواگرل مونختور (مغولستان) 3- امیرحسین زارع (ایران) و گنو پتریاشویلی (گرجستان)

انتهای پیام/

کدخبر: 826286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟