ذوالفقارنسب: کی‌روش سبک خاص خودش را دارد/ ملی‌پوشان باید از نظر روحی ریکاوری شوند

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با رکنا، در مورد بازگشت «کارلوس کی‌روش» به ایران و حضور وی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر گفت: کی‌روش سبک خاص خود را دارد. برخی از بازیکنان همیشه نزد او محبوب بودند و از آن‌ها استفاده می‌کرد. برخی نیز مغضوب او بودند و در تیم ملی جایی نداشتند. اکنون همه چیز نسبت به زمان کی‌روش فرق کرده و ما پدیده های جدیدی را در ایران داریم که باید دید کی‌روش در نتیجه چه تصمیمی خواهد گرفت اما من فکر می کنم چهره تیم ملی کاملا تغییر کند.

وی افزود: کی‌روش مربی خوش شانسی است. او اکنون بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و هدایت تیمی را بر عهده گرفته هیچ تلاشی برای حضور در جام جهانی برای آن انجام نداده آن هم در جایی که این مربی با کلمبیا و مصر در صعود به جام جهانی باز ماند اما حالا در قطر صاحب تیم خواهد بود. 

ذوالفقارنسب در خصوص پیش بینی خود از عملکرد ایران در جام جهانی گفت: ما بازیکنان خوب و توانمندی را در اختیار داریم که داشتن هر یک از آنها آرزویی هر تیمی است. به نظر می رسد حضور کی روش نیز باز خوردهای مثبتی داشته و این می تواند تاثیر گذار باشد. اما ابتدا باید تیم ملی به آرامش برسد و حواشی کم و کم تر شود. به نظرم فدراسیون باید روی حضور نکونام در تیم ملی پا فشاری کند زیرا ما در این شرایط به مربی نیاز داریم که بتواند از نظر روحی بازیکنان را تقویت کند و چه کسی بهتر از نکونام که در فولاد نتایج قابل قبولی گرفته و کاپیتان تیم ملی بوده است و در میادین بزرگ و بین المللی حضور داشته. مسلما حضور او می تواند تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 825497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟