رونالدو بهتر است یا مسی؟ ستاره‌های جوان اروپا پاسخ می‌دهند

به گزارش رکنا، رونالدو بهتر است یا مسی ؟ سوالی که بیش از یک دهه در صدر اخبار فوتبال قرار دارد و هیچ کسی نمی‌تواند به طور قطع پاسخی برای آن پیدا کند. بازیکن جوان رئال مادرید رودریگو که کمک زیادی به آن‌ها برای کسب چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کرده در پاسخ به این سوال گفت: واقعأ سوال سختی است. هر2 بازیکن فوق‌العاده هستند، برای همین نمی‌دانم چه بگویم... هر 2 بازیکن خیلی خوبی هستند. 

ستاره برزیلی درباره فصل جدید با رئال مادرید افزود: امیدوارم عملکرد خود در فصل قبل را تکرار کنم. ما می‌خواهیم تمامی جام‌های ممکن را ببریم. فصل قبل تقریبا همه چیز را بردیم و می‌خواهیم دوباره این کار انجام دهیم.

پدری دیگر ستاره جوان این روزهای فوتبال اروپا که پیراهن بارسلونا را بر تن می‌کند در جواب این سوال گفت: کریستیانو بازیکن عالی است. تماشای گلزنی او هیجان انگیز است. اما برای من مسی بازیکن کاملتری است، بازیکنی که همه چیز را با هم دارد. به نظر من مسی بهتر است. 

پدری که از لاس پالماس به بارسلونا آمده و پیراهن شماره 8 آندرس اینیستا را بر تن می‌کند درباره بازی با پیراهن این تیم گفت: قبلأ گفته‌ام بارسلونا همیشه یکی از مدعیان بردن جام‌هاست، خصوصا با خرید های جدیدی که انجام داده. ما می خواهیم در تمامی رقابت‌ها باشیم و آن‌ها را ببریم. لیگ قهرمانان رقابت خیلی پیچیده‌ای است. اگر ببازید از مسابقات کنار خواهید رفت. تیم‌های پیروز از لحاظ ذهنیت در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند. این جامی است که ما اخیرا نبرده‌ایم و من می‌خواهم به تیم کمک کنم آن را به دست آورد. برای من بازی برای بارسلونا همه چیز است. 

ستاره منچسترسیتی فیل فودن بهترین بازیکن جهان را نه رونالدو می‌داند و نه مسی. بازیکن 22 ساله که از زمان کودکی هوادار سیتیزن‌ها بوده در پاسخ به این سوال گفت: چه سوال سختی، زمانی که در کودکی فوتبال نگاه می‌کردم عاشق داوید سیلوا بودم، اما دیدن اینکه کوین دی‌بروینه در تمرینات چه کارهایی انجام می‌دهد باور نکردنی است. به نظر من کوین بهترین بازیکنی است که من در تمام دوران فوتبالی خودم خواهم دید. 

وی ادامه داد: زمانی که بازی‌های فوتبال را در تلویزیون نگاه می‌کردم دوست‌داشتم مثل آن‌ها باشم. هر روز به پارک می‌رفتم و بازی می‌کردم به امید اینکه بتوانم پا جای پای آن‌ها بگذارم. این یک رویای کودکی بود که به حقیقت پیوست.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 825492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟