عصبانیت شدید سرمربی بارسلونا/ ژاوی ظرفیت شکست ندارد!

به گزارش رکنا، شب گذشته در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حساس‌ترین بازی بارسلونا میهمان بایرن مونیخ بود که در نهایت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. ژاوی که با امیدهای زیادی تیمش را روانه میدان کرده بود از شکست شاگردانش عصبانی است و تیمش را لایق پیروزی می‌داند.

سرمربی بارسلونا در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی گفت: من عصبانی‌ام، واقعا عصبانی‌ام. اصلا دوست ندارم ببازم و ما لایق این باخت نبودیم. به نظرم بارسلونا تیم بهتر میدان بود و حریف کاری برای انجام دادن نداشت. ما بهتر بودیم اما اینجا لیگ قهرمانان اروپاست و همیشه تیم بهتر پیروز نمی شود.

اسطوره باشگاه بارسلونا ادامه داد: عملکردمان خوب بود، اما نتیجه بد. ما یک فرصت طلایی داشتیم تا در این استادیوم پیروز شویم اما در نهایت با شکست از زمین خارج شدیم. من واقعا عصبانی هستم.

بارسلونا سال گذشته در دو مسابقه مقابل بایرن قرار گرفت که در هر دو بازی شکست خورد. اما عملکرد آنها در بازی شب گذشته نشان دهنده تاثیر خوب ژاوی روی ترکیب این تیم بوده است. آنها که در لیگ با فاصله بسیار کم رئال مادرید را دنبال می کنند به همراه بایرن و اینترمیلان در گروه مرگ رقابت های لیگ قهرمانان قرار گرفته اند. ‌

انتهای پیام/

کدخبر: 825385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟