نامجو مطلق: استقلال مقابل نساجی واقعا تماشایی بود/ برخی شاید فکر می‌کنند همه باید مثل هم باشند، ساپینتو ذاتش حرکت کنار خط است

مجید نامجو مطلق بازیکن اسبق استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل نساجی به خبرنگار رکنا گفت: بازی مقابل نساجی یکی از بهترین بازی‌های استقلال طی این چند ماه اخیر بود. فوتبال روان و رو به جلو از دقیقه اول بازی نشان داد که استقلال از روحیه خوبی هم برخودارد بوده و در پرس از جلو هم خیلی موفق عمل کرد، البته که از وقتی نساجی 10 نفره شد استقلال از روی شکم سیری بازی کرد و مطمئن شد که نتیجه را دارد و شاید این سم باشد برای تیمی که میخواهد قهرمان باشد این نمیستواند رویه خوبی باشد.روی آن مرود باید کار شود که بازیکنان اغنا نشوند و تا دقیقه 90 بازی را دنبال کنند.بزرگ بینی و غرور برای یک تیم سم است.

وی ادامه داد: نساجی تیم خوبی بود و استقلال با ایجاد انگیزه توسط مربی خود در طول هفته به خوبی در این بازی هدف داشت و از اول بازی برای برد آن‌هم نه با حداقل گل بلکه با گلهای بالا پا به زمین مسابقه گذاشته بود.

نامجو مطلق در خصوص اظهار نظر پیشکسوت اسبق پرسپولیس و عضو کادر فنی کنونی تیم نساجی افزود: به نظر تمام مربیان احترام می‌گذارم اما مگر همه مثل هم باید باشند؟ ریکاردو ساپینتو در ذات خود این شخصیت را دارد و در لیگ پرتغال هم که بوده همینطور با حرارت بازی  را دنبال می‌کند. شما سیمئونه سرمربی آتلتیکو را ببینید در طول 90 دقیقه همیشه در کنار زمین حرکت دارد و پر از هیجان است. بر خلاف او خیلی دیگر از مربیان در کنار زمین اصلا حرکتی نمی‌کنند. همه مثل هم نیستند و هر شخصی رفتارش با دیگری تفاوات دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 824469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟