رافینیا: نیمار گفت به بارسا بروی پشیمان نخواهی شد / اگر قهرمان لیگ قهرمانان شویم تمام ورزشگاه را می‌خَزَم

به گزارش رکنا، رافینیا با وجود پیشنهاد‌های زیادی برای فصل جاری ولی راهی بارسا شد، او در خصوص آمدن به این باشگاه صحبت کرده است.

*چه چیزی در باشگاه بارسلونا شما را شگفت زده کرد؟

بدون شک استقبال گرم هواداران، کادر فنی و بازیکنان ... همگی خیلی خوب بودند و به تازه واردها خیلی کمک می‌کنند. ژاوی معمولاً عبارت "شایستگی" را تکرار می‌کند. با ژاوی متوجه می‌شویم که همه شانس دارند، متوجه می‌شویم که هر بازیکنی می‌تواند مانند بازی ویکتوریا فیکس باشد.

*پیشنهاد چلسی را رد کردی؟

بله چون رویای من پوشیدن لباس بارسلونا بود و به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم.

*بارسلونا؟

بله، چون رویای من همیشه پوشیدن پیراهن بارسا بوده است، این باشگاه همان باشگاهی است که من از کودکی دنبال می‌کنم، از زمانی که رونالدینیو آمد، شروع به دنبال کردن بارسا و به تدریج تاریخ باشگاه را درک کردم. آرزو و آرزوی من این بود که بخشی از بارسا بشوم و این آرزو از ارزش پیشنهادهای مالی قوی‌تر است. رونالدینیو با پدرم صحبت کرد و او برای من تبریک فرستاد.

*نیمار؟

با او صحبت کردم و او به من گفت که اگر به بارسا بیایم پشیمان نخواهم شد و حق با او بود.

*قهرمانی در لیگ قهرمانان؟

اگر قهرمان لیگ قهرمانان شویم تمام ورزشگاه را می‌خَزَم.

*رقابت، کلید پیشرفت تیم است؟

البته برای ایجاد یک تیم برنده، باید بالاترین سطح رقابت بین بازیکنان وجود داشته باشد، اما فقط یک مسابقه برای شرکت می‌ماند، ما همیشه با رختکن رابطه خوبی داریم.

 

*نزدیک‌ترین بازیکن به شما؟

همه هم بازی‌هایم مرا به راحتی درک می‌کنند و به بهترین شکل ممکن به من کمک کردند تا سازگار شوم، اما به طور خاص با آرائوخو صحبت می‌کنم و بیشتر از بقیه صمیمی هستم.

*لواندوفسکی شما را شگفت‌زده کرد؟

یک بازیکن شگفت‌انگیز، همه از قبل این را می‌دانند، اما وقتی از نزدیک با او آشنا شوید، متوجه خواهید شد که او چیزی فراتر از یک بازیکن شگفت‌انگیز است. لواندوفسکی یک رهبر است. ما بازیکنان با استعدادی مانند فاتی، دمبله، فران و دپای نیز داریم.

*آلبا و پیکه؟

کاپیتان بودن به این معنی نیست که همیشه با بازوبند در مسابقات بازی می‌کنید، بلکه وظیفه شماست که به بازیکنان کمک و سعی کنید پیام‌های مثبتی را برای اعتماد به تیم منتقل کنید. پیکه و آلبا این کار را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 824121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟