احمدی: تصمیم‌های فوتبال از قبل گرفته شده است/ پرسپولیس مدعی شماره یک قهرمانی است

رحمان احمدی دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال در خصوص وضعیت این روزهای فوتبال ملی و لیگ به رکنا گفت: به نظر من رفتن اسکوچیچ و آمدن کی روش بحث این روزهای فوتبال ملی ما نیست و این تصمیم از قبل برای ما گرفته شده است. بهترین مربی دنیا هم در این زمان کم نمی‌تواند خوب نتیجه‌گیری کند. این تصمیم تاج و هیات رییسه‌اش بود که باید عملی می‌شد. یک قرارداد سه ماهه با کی‌روش بسته شده و حالا شاید انتظار معجزه داریم. ما روزمه این مربی را بالا می‌بریم و کی روش برای ما آورده‌ای ندارد. بلکه ما با انتخاب او برای سومین بار به جام‌جهانی خواهیم برد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم فوتبال ما کی می‌خواهد درست شود. ما برای رسیدن به جام جهانی همه کار می‌کنیم ولی در جام‌جهانی همه چیز عوض می‌شود.جالبه اردو، رسانه، تدارکات، دولت و همه ارکان کشور برای رفتن تیم ملی به جام جهانی بسیج می‌شود اما به محض صعود همه کارها رها شده و برای خود جام جهانی هیچ برنامه ریزی نداریم و زمان خود من که این شرایط را لمس کردم هم همینطور بود.

احمدی در خصوص بازی‌های فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: من بازی‌های زیادی را نگاه نکردم و بیشتر سپاهان را دیدم و می‌توانم بگویم پرسپولیس با توجه به نوع خرید بازیکنان و نتیجه گیری در زمره مدعیان این فصل است. البته که نباید از استقلال و سپاهان هم بگذریم. این تیم‌ها مربیان جدیدی آورده‌اند و باید چند هفته صبر کرده تا با بازیکنان و فضای فوتبال ما آشنا شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 824070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟