بلیت دیدار دو تراکتور و نفت آبادان ۵هزار تومان است

به گزارش رکنا، ایوب بهتاج درباره قیمت بلیت بازی تراکتور و نفت آبادان، اظهار داشت: با موافقت زنوزی، در نظر داشتیم بازی این هفته تراکتور مقابل صنعت نفت را رایگان اعلام کنیم که باتوجه به ضرورت خرید بلیط به صورت اینترنتی و محدودیت‌های درگاه پرداخت اینترنتی، حداقل قیمت (پنج هزار تومان) را به عنوان نرخ بلیط بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: باشگاه تراکتور به درآمد حاصل از فروش بلیط نیازی ندارد و آمادگی لازم برای واریز این مبلغ به مجموعه‌های مختلف را داریم.

سرپرست باشگاه تراکتور ادامه داد: همچنین اطلاعات تمامی کسانی که از روز گذشته بلیط خریداری کرده‌اند در سامانه باشگاه موجود است و به دستور مالک باشگاه، پول این افراد به حسابشان بازگردانده می‌شود.


بهتاج تأکید کرد: ما به دنبال اخذ مجوزات لازم از سازمان لیگ هستیم تا پس از این، نرخ بلیط را از حداقل قیمت ممکن تا 200 هزار تومان تعیین کنیم و علاقه‌مندان با رقم دلخواه بلیط خریداری کنند.

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد: زنوزی سال‌هاست از جیب شخصی برای فوتبال ایران هزینه می‌کند و خوشبختانه نیازی به درآمدهای حاصل از بلیط فروشی نداریم. حتی درآمد حاصل از فروش بلیط 120 هزار تومانی هم رقم ناچیزی در مقابل هزینه‌های کلان باشگاه است.

انتهای پیام

 

کدخبر: 823911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟