ثابت ایمانی: همیشه به حضور در تیم ملی امیدوارم/ تازه 50 درصد از توانایی فنی من را دیده‌اید/ حسینی مربی با شهامتی است

«غلامرضا ثبات ایمانی» هافبک تیم فوتبال پیکان درخصوص تساوی مقابل استقلال به خبرنگار رکنا اظهار داشت: به این خاطر که آنالیز بسیار خوبی از تیم استقلال انجام داده بودیم به راحتی توانستیم راه‌های نفوذ آن‌ها به سمت دروازه‌مان ببندیم. البته معتقدم اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم قطعا در این دیدار به پیروزی هم می‌رسیدیم ولی خوب فکر می‌کنم گرفتن یک امتیاز از این دیدار حساس آن هم مقابل قهرمان فصل پیش لیگ جای شکر دارد.

وی در مورد عملکرد خوبش گفت: از زمانی که نگاه‌ها به ما بیشتر شد تمام تلاشم را کردم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم اما همچنان اعتقاد دارم  که این 50 درصد توانایی‌ام هم در فوتبال نیست هنوز راه زیادی برای پیشرفت دارم.

هافبک پیکان در واکنش به اینکه درصورت ادامه‌دار بودن عملکرد خوبش قطعا در نیم فصل مورد توجه تیم‌های لیگ برتر قرار خواهد گرفت ادامه داد: واقعیتش را بخواهید در ابتدای فصل پیشنهاد رسمی از چند باشگاه لیگ برتری داشتم اما با توجه به صحبت‌هایی که انجام دادم، تصمیم گرفتم تا در پیکان بمانم به پختگی بیشتری برسم. خداراشکر در حال حاضر خیلی خوشحال هستم. از الان نمیتوانم درمورد نیم فصل صحبت کنم ولی امیدوارم بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالم بگیرم.

ایمانی در خصوص غیبتش در تیم امید گفت: زمانی که اردوی تیم امید برگزار می‌شد چند باری از فدراسیون تماس داشتم. آن‌ها گفتند قرار است بازیکنان دهه 80 را به اردو دعوت کنند به این خاطر که من متولد فروردین 79 هستم سنم به المپیک نمی‌خورد و در لیست دعوت شدگان قرار نگرفتم. جدا از این به نظر آقای مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم احترام می‌گذارم چرا که ایشان در آن مقطع صلاح ندیدند تا من را به اردو دعوت کنند.

وی در مورد اینکه چقدر به حضور در تیم ملی امیدوار است ادامه داد: بازی در تیم ملی آن هم در سال منتهی به جام جهانی آرزوی هربازیکنی است. از هیچ تلاشی برای پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی کشورم کوتاهی نخواهم کرد و امیدوارم به این رویا جامه عمل بپوشانم.

هافبک تیم پیکان در مورد همکاری با « مجتبی حسینی » گفت: حدود یک فصل و نیم است که زیر نظر او کار می‌کنم. آقا مجتبی خیلی به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و مربی با شهامتی است. با توجه به اینکه ما بازیکن اسمی هم در تیممان نداریم ولی با این حال تفکرات آقای حسینی این بوده که اصلا نباید هیچکاری با اسم و رسم بازیکنان و تیم‌ها داشته باشیم تمامی تمرکز ما  باید روی عملکرد خوبمان باشد. جدا از این فکر میکنم پیکان با هدایت حسینی نشان داده که یک تیم می‌تواند با کمترین بودجه یک جین بازیکن جوان جلوی تیم های میلیاردی بازی کرده از آن‌ها امتیاز بگیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 823783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟