لواندوفسکی: لیگ قهرمانان همیشه خاص است به خصوص اگر آن را از نیوکمپ شروع کنید!

به گزارش رکنا، روبرت لواندوفسکی در اولین بازی اروپایی خود با پیراهن بارسلونا مقابل ویکتوریا پلژن هت‌تریک کرد و پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان، به دوربین یوفا گفت: احساس شگفت‌انگیزی دارم، زیرا بازی در لیگ قهرمانان همیشه خاص است، به خصوص اگر اولین بازی خود را در مسابقات در نیوکمپ انجام دهید من به تیمم افتخار می‌کنم، از همان دقیقه اول می‌دانستیم که در این مسابقه پیروز می‌شویم و آن را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم که باید خوب بازی کنیم، چه در ابتدا، چه در نیم فصل و چه در پایان فصل. ما باید متمرکز بمانیم و تشنه گل‌ها باشیم. این زمان بسیار مهمی برای ماست تا ثابت کنیم می‌توانیم در مسابقات مهم پیروز شویم. هفته آینده نه فقط در لیگ قهرمانان بلکه در لالیگا هم برای ما مهم است.

مهاجم لهستانی بارسلونا درباره بازی با بایرن در هفته دوم لیگ قهرمانان اینطور به سوال پاسخ داد: هنوز به آن فکر نکرده‌ام، هنوز چند روز دیگر باقی مانده است. بازی سختی برای ما خواهد بود اما برای آن آماده‌ایم.

لواندوفسکی با بیان اینکه گل های خود را به همسرش تقدیم می‌کند، گفت: امروز تولد همسرم بود بنابراین گل‌ها را به او تقدیم می‌کنم. اینکه او در روز تولدش به ورزشگاه آمده بود معنای زیادی دارد و برای من چیز شگفت‌انگیزی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 823555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟