تن‌هاگ:  در همه بازی‌ها پیروز شویم/ رنالدو آماده فیکس شدن است

به گزارش رکنا، تیم منچستریونایتد در هفته نخست از فصل جدید لیگ اروپا فردا شب (پنجشنبه) در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد به مصاف سوسیه‌د‌اد می‌رود و تن‌هاگ در نشست خبری پیش از این بازی صحبت‌هایی را به شرح زیر انجام داد: 

*در مورد صحبت‌های اریک بایی

نظری در این باره ندارم. فصل گذشته سرمربی نبودم. ملیت بازیکن در تصمیمات من تاثیری ندارد.

*در خصوص توخل

برای او متاسف هستم ولی چیز دیگری نمی‌توانم در این زمینه بگویم. این موضوع راجع به چلسی است نه منچستریونایتد زیرا هنوز در ابتدای فصل هستیم.

*کریستیانو رونالدو

او بعد از بازی با برنتفورد دیگر از ابتدا فیکس نبوده است اما او آماده فیکس شدن است. البته که می‌تواند اکثر بازی‌ها را از ابتدا آغاز کند.

*در مورد فرم رشفورد

یکبار دیگر می‌گویم که برای من صحبت در مورد گذشته دشوار است. چیزی که من اکنون می‌بینم یک رشفورد خوشحال است. ما در طول 2 ماه گذشته در جنبه‌های مختلف روی او سخت کار کرده‌ایم. او این اتفاق را دوست‌دارد و آن را به زمین بازی نیز منتقل می‌کند. این موضوع با حس شادی و رضایت شروع شد، او هرروز با این حس وارد می‌شود و از آن لذت می‌برد و لبخند می‌زند، یک احساس بسیار مثبت وجود دارد و اگر شما همه این موضوعات، مثلأ نحوه بازی، را کنار هم بگذارید، خوشحال خواهید بود و بیشتر و بهتر با تیم همکاری خواهید کرد.

*راجع به ایجاد تغییرات در ترکیب تیم برای دیدارهای لیگ اروپا

باید در همه بازی‌ها پیروز شویم. ما خواهان فتح همه جام‌ها هستیم، بنابراین تمامی رقابت‌ها را جدی خواهیم گرفت. ما یک تیم نداریم، بلکه یک اسکواد در اختیار داریم. اما باید همه بازی‌ها ببریم و این ذهنیتی است که یونایتد به آن احتیاج دارد.

*در مورد انتخاب مک‌تامینی

می‌تواند اینگونه به این موضوع نگاه کنید که وقتی تیم خوب عمل کند، ما بیش از ۱۱ بازیکن داریم. تیم در حال پیشرفت و بهتر شدن است، اما به بازیکنانی که در ترکیب نیستند باید گفت آن‌ها هر لحظه می‌توانند وارد ترکیب شوند و شاید از بازیکنان حاضر در ترکیب هم بهتر عمل کنند. من می‌دانم که به بیش از ۱۱ بازیکن نیاز است. ما نیمکت واقعأ خوبی داریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 823401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟