ضربه خوردن ملی‌پوش ژیمناستیک به دلیل کم کاری مسئولان وزارت ورزش؛ کهنی: شاید خداحافظی کنم

مهدی احمدکهنی در گفت‌وگو با رکنا، با اشاره به اینکه حدود یک سال است فدراسیون ژیمناستیک با سرپرست اداره می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه حدود یک سال است فدراسیون با سرپرستی اداره می‌شود و این اتفاق و عدم برگزاری مجمع انتخاباتی به ما ورزشکاران لطمه وارد کرده و واقعأ خودمان هم از آینده خبر نداریم که باید در چه رقابت‌هایی شرکت کنیم. اکنون که در 20 سال حضورم در این رشته المپیکی هستم در بدترین و مهم‌ترین لحظات زندگی ورزشی‌ام قرار دارد و این اتفاق هم تنها به عدم برنامه‌ریزی مسئولان برمی‌گردد.

وی افزود: جامعه ژیمناستیک متوجه هستند که ورودی مسابقات قهرمانی جهان در رشته ژیمناستیک آن هم در آسیا که مهد ورزش دنیا محسوب می‌شود، کار سختی است و اینطور نیست که به راحتی بیایند بلیت 2 دستی تقدیم ورزشکار و حتی فرش قرمز زیر پای او فرش پهن کنند. چرا نباید با وجود گرفتن ورودی مسئولان وزارت ورزش حتی یک قدم کوچک هم که شده برای من بردارند تا بتوانم به عنوان تنها نماینده ورزش ایران در انگلیس به رقابت با حریفانم بپردازم و از همه مهم‌تر هم پرچم ایران را در بین تمامی کشورهای دنیا به اهتزاز در بیاورم.

دارنده مدال نقره ژیمناستیک تصریح کرد: متاسفانه اکنون در بدترین شرایط هستم و مشخص نیست چرا مسئولان برای گرفتن روادید و همچنین بلیت دست دست می‌کنند. نمی‌دانم این کوتاهی از سمت خود فدراسیون است یا که وزارت ورزش، زیرا هر کدام از این نهادها شخص طرف مقابل را تقصیر کار قلداد می‌کند و من در این میان چه گناهی کرده‌ام که باید پا سوز اختلافات بین آن‌ها شوم.

کهنی با اشاره به اینکه به دنبال خداحافظی از این رشته ورزشی است، بیان کرد:خود من با این همه بی‌انگیزگی هیچ امیدی به ادامه ورزش ندارم و قصد خداحافظی از این رشته را دارم. واقعأ به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش این سوال را از شخص وزیر ورزش دارم که آیا اگر این اتفاق برای تیم ملی والیبال، فوتبال یا حتی سایر رشته‌های ورزشی هم ایجاد می‌شد آیا آن‌ها بی تفاوت نسبت به این اتفاق گذشت می‌کردند.

وی در پایان با بیام اینکه مسئولان از او توقع کسب سهمیه المپیک دارند، اظهار کرد: با وجود اینکه باز هم مسئولان تمام پاداش من را پرداخت نکرده‌اند و فقط نصف آن را به من دادند باز هم توقع دارند از من که بروم و سهمیه المپیک بگیرم. با وجود عدم اعزام به مسابقات این سوال برای خود من پیش آمده چگونه باید سهمیه بگیرم؟

انتهای پیام/

کدخبر: 823386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟