فغانی: خیلی کار دارد VAR به ایران بیاید

به گزارش رکنا، «علیرضا فغانی» درمورد دلیل حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این دو هفته‌ای که در ایران بودم، فرصتی شد امروز چند دقیقه‌ای به ایران بیایم و در خدمت دوستانمان در کمیته و دپارتمان داوری باشم.

وی درمورد اینکه آیا قرار است در هفته ششم نیز در لیگ برتر، قضاوت کند، توضیح داد: خیر باید به ایران بازگردم زیرا کلاس‌های پیش فصل ما به زودی در استرالیا شروع می‌شود و باید آنجا حضور داشته باشم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان درخصوص اینکه آیا داوران ایرانی مستحق این همه اعتراض هستند، گفت: معمولا در هفته‌های ابتدایی لیگ به این دلیل که تیم‌ها دنبال کسب امتیاز هستند، اعتراض هم وجود دارد. داوران هم مانند تیم‌ها جوان شده‌اند و باید تحمل تیم‌ها به ویژه نسبت به داوران جوان بیشتر شود تا آن‌ها بتوانند با تمرکز و آرامش بهتری کارشان را ادامه بدهند.

فغانی درباره اینکه تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آستانه تغییر و تحول قرار دارد، توضیح داد: امیدوارم ثبات مدیریتی بیشتر از قبل حاکم شود و تیم ملی با آرامش پا به مسابقات بگذارد و برای اولین بار به دور دوم جام جهانی صعود کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عزم جدی برای ورود VAR به ایران وجود دارد، گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم و مسئولان باید صحبت کنند ولی خیلی موانع جلوی راه هست و خیلی آدم‌ها باید کمک کنند تا این سیستم در داخل کشورمان فعال شود اما امیدوارم این اتفاق هر چه سریع‌تر بیفتد.

انتهای پیام/

کدخبر: 823253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟