اوضاع ملوان و مس تعریفی نیست/ زارع و حسین‌خانی چه تدابیری می‌اندیشند؟!

به گزارش رکنا، در هفته 32 رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود تیم‌های مس کرمان و ملوان بندر انزلی به لیگ برتر قطعی شد. شاگردان فرزاد حسین‌خانی با تساوی بدون گل برابر شهرداری آستارا و توقف 2 تیم مدعی یعنی آرمان گهرسیرجان و خیبر خرم آباد اختلاف امتیازی عدد 9 و 10 را حفظ کردند تا صعودشان به لیگ برتر را پس از 8 سال تضمین کنند.

 ملوانی‌ها هم در تقابل برابر ماشین سازی تبریز با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد تا 65 امتیاز فصل را به دست آورده و ضمن افزایش اختلاف با مس در رده دوم صعودش را به لیگ برتر پس از 7 سال دوری از لیگ برتر قطعی کند.

صعود ملوان و مس کرمان به عنوان 2 نماینده از لیگ یک پس از سال‌ها دوری از سطح اول فوتبال کشور که چندان هم موفقیت آمیز نبود، با چالش‌های زیادی برای تازه‌واردهای لیگ همراه است.

 شب گذشته تیم فوتبال ملوان در مصاف با گل گهر سیرجان و مس کرمان در دیدار مقابل نساجی مازندران نتیجه را واگذار کردند تا با دریافت 8 گل از ابتدای لیگ امسال آمار بیشترین گل خورده در بین سایر تیم‌ها را به خودشان اختصاص دهند. 

 ملوان در 3 دیدار مقابل پیکان، استقلال و گل گهر نتیجه را واگذار و تنها مقابل نساجی مازندارن و ذوب آهن موفق به کسب تساوی شد تا با 2 امتیاز در همین ابتدای کار یکی از گزینه های  اصلی سقوط به حساب بیاید.

اما کرمانی‌ها در مقایسه با ملوان شرایط نسبتا بهتری دارند چرا که در 5 دیدار نخست 3 باخت مقابل نفت مسجدسلیمان، استقلال، نساجی مازندران، یک مساوی مقابل گل گهرسیرجان و یک برد در مصاف با پیکان داشتند. با ابن وجود بیشترین گل خورده برای شاگردان حسینخانی چالش جدی در لیگ برتر محسوب می‌شود.

به هر حال باید دید که درنهایت این 2 مربی تازه‌کار چه تدبیری برای این شرایط خطرناک می‌اندیشند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 822807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟