رستمیان: تلاش می‌کنم رکوردهایم را ارتقا دهم/ می‌توانستیم با حضور در هانوفر تجهیزات را به روز کنیم

هانیه رستمیان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: خداراشکر اردوهای ما خوب است به نحوی که در این مدت تمرینات خوبی سپری کرده‌ایم. در کنار آن هم مسابقات لیگ شروع شده که مطمئنا این رقابت‌ها به سطح آمادگی بیشتر ما برای حضور در مسابقاتی که در پیش داریم کمک می‌کند. کنار آن‌ها نیز مسابقات آزاد پیش‌روی ماست که تاثیر به سزایی در رسیدن به فرم بهتر ما دارد. 

وی افزود: بالاخره مهر ماه باید در قهرمانی جهان مصر که اولین مسابقه کسب سهمیه المپیک برای تیراندازان محسوب می‌شود شرکت کنیم تا به نتایج خوبی برسیم. با حضور در اردوها رفته رفته در حال رسیدن به آمادگی مطلوب هستیم. یک اردویی شهریورماه داشتیم که متاسفانه کنسل شد، زیرا خیلی امیدوار بودیم به این اردو برویم و بتوانیم تجهیزات خودمان را در آنجا به روز کنیم و کنار آن هم سلاح‌های ما سرویس‌دهی شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد. امیدوارم با تمریناتی که در ایران داریم، بتوانیم با آمادگی کامل در مصر شرکت کنیم.

وی درباره اینکه چقدر رکوردهایش راضی‌کننده و در این مدت کوتاه چقدر ممکن است به آمادگی لازم برای حضور در مصر برسد، گفت: خداراشکر در این مدت رکوردهای خوبی در مسابقات آزاد کشوری،لیگ و همچنین اردوی تیم ملی ثبت کرده‌ام و چند مسابقه دیگر از جمله لیگ برای ما تدارک دیده شده است. فکر می‌کنم بتوانم رکوردهایم را بیشتر ارتقا دهم تا با شرایط بهتری در مصر حضور پیدا کنم.

رستمیان در پایان اظهار کرد: تنها مسابقه ما پیش از اعزام به قاهره لیگ است و به نظرم هر چقدر در شرایط رقابتی باشیم و بیشتر مسابقه بدهیم به ما کمک می‌کند تا آماده‌تر شویم. خوشبختانه رقابت‌هایی که در لیگ برگزار می‌شود سطح خوبی دارد و معتقدم حضور در فینال لیگ نیز به ما کمک می‌کند تا تجربه ما خیلی بیشتر از قبل شود تا به فرم صدردصدی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 822245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟