بازگیر: داور بازی با ذوب آهن ادای لول بالاها را در می‌آورد/ به خاطر «زارع» در ملوان ماندم

«سجاد بازگیر» هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص تساوی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: خداراشکر بازی بسیار خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم. آنالیز خیلی خوبی از ذوب آهن داشتیم. ولی متاسفانه علارغم تلاش زیادی که کردیم، نتوانستیم به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم. چون داور با تصمیمات اشتباه و گرفتن پنالتی کل روند بازی و تمرکز ما را به هم زد. او واقعا ما را عصبانی کرده بود. اصلا نمیدانم که چرا با ما لج کرد؟ واقعا نمی دانم عمداً سوت میزد یا دوست داشت ادای داورهای لول بالا را دربیاورد. حتی بازیکنان ذوب آهن هم از او شاکی بودند. خداراشکر در بین نیمه با صحبت‌هایی که کادرفنی با بازیکنان داشتند، توانستیم به بازی برگردیم. ولی معتقدم که اگر داور قضاوت درستی در این بازی داشت ما می‌توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی در واکنش به اینکه درصورت ادامه‌دار بودن عملکرد خوبش قطعا در نیم فصل مورد توجه تیم‌های لیگ برتر قرار خواهد گرفت ادامه داد: واقعتیش را بخواهید اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم چرا که اینجا خیلی آرامش دارم. جدا از این همیشه تمامی تمرکزم را فقط روی بازی می‌گذارم تا بتوانم برای ملوان مثمرثمر باشم. اگر هم پیشنهادی باشد به این خاطر که تا آخر فصل قرارداد دارم تابع تصمی باشگاه هستم.

هافبک تیم فوتبال ملوان در مورد همکاری با «مازیار زارع» گفت: آقا مازیار مثل برادر بزرگتر تمام بازیکنان است، خیلی برای موفقیت ملوان زحمت کشیده است. پس از اتمام رقابت‌های لیگ یک سال گذشته چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ برتری داشتم ولی به خاطر حضور او تصمیم گرفتم در ملوان بمانم. واقعا هرجلسه که سر تمرین می‌روم یک جذابیت خاص برایمان دارد واقعا همگی از اینکه در تیم بازی میکنیم خوشحال هستیم.

بازگیر در پاسخ به اینکه گفته می‌شود ملوان هزینه گزافی برای صعود به لیگ برتر داشته است گفت: نه اصلا اینطور نیست. برای صعود ملوان به لیگ برتر هزینه گزافی نشده است. در ضمن سال گذشته تیم‌های دیگری بودند که یک سوم بیشتر از ما خرج کردند این حرف‌ها اصلا درست وحرفه‌ای نیست. واقعا معتقدم دلیل اصلی صعود ما به لیگ برتر فقط همدلی، اتحاد و همینطور تلاش‌های بی وقفه کادرفنی تیم بوده است.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 822243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟