کاظمین: مقایسه با «سعید صادقی» باعث افتخار است/ 2 فصل با ملوان قرارداد دارم/ امیدوارم باعث سربلندی هواداران باشیم

«مسعود زائر کاظمین» وینگر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص تساوی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: ما نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی داشتیم. خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم مقابل هواداران به پیروزی دست پیدا کنیم، ولی متاسفانه بی دقتی و البته تصمیمات عجیب داور اجازه این کار را به ما نداد.

وی در مورد عملکرد خوبش گفت: با توجه به پستی که در آن بازی می‌کنم وظیفه‌ام است تا درهر شرایطی در خدمت تیم باشم به تمامی نکات فنی که مربی روی آن تاکید دارد عمل کنم. خداراشکر می‌کنم که توانستم پاسخ اعتماد و لطف آقا مازیار را بدهم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.

وینگر تیم فوتبال ملوان در مورد مقایسه شدنش با «سعید صادقی» وینگر پرسپولیس اضافه کرد: باعث افتخار خودم می‌دانم که من را با بازیکن باکیفیت و خوبی مثل «سعید صادقی» مقایسه می کنند. تمام تلاشم این است که در ابتدا در خدمت تیمم باشم بعد از آن برای کسب عنوان فردی پدیده لیگ برتر تلاش کنم. انشاالله با نمایش خوبم بتوانم باعث خوشحالی هواداران عزیزمان باشم.

کاظمین درواکنش به اینکه درصورت ادامه‌دار بودن عملکرد خوبش قطعا در نیم فصل مورد توجه تیم‌های لیگ برتر قرار خواهد گرفت ادامه داد: واقعیتش را بخواهید با ملوان قرارداد 2 ساله دارم فعلا در خدمت این تیم هستم. در آینده هم اگر پیشنهادی داشته باشم تابع تصمیم باشگاه هستم. انشاالله که هرچه خیر است پیش بیاید.

وی در مورد همکاری با «مازیار زارع» گفت: آقا مازیار از مربیان صادق و پاک فوتبال ایران است. واقعیتش من با مربیان مختلفی کار کردم، ولی کار کردن با زارع را باعث افتخار خودم میدانم. امیدوارم که در آینده نتایج خوبی کسب کنیم، باعث سربلندی هوادارانمان باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 822202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟