رستمی: «تارتار» را حلال نمی‌کنم/ در ذوب آهن خیلی اذیتم کردند/ کار کردن با «حسین‌خانی» لذت‌بخش است

«عارف رستمی» وینگر تیم فوتبال مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص تساوی مقابل گل گهرسیرجان اظهار داشت: خداراشکر بازی بسیار خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم. اما یکی از مواردی که باعث تعجب همه ما شد پر بودن استادیوم و استقبال بی‌سابقه هواداران از این دیدار بود. آنالیز بسیار خوبی از تیم حریف کرده بودیم. 2 گلی هم که به ثمر رساندیم طبق آنالیز و ارسال از کنار بود. ولی متاسفانه به دلیل کم تجربه‌ بودن بچه‌ها نتوانستیم از گل‌هایمان محافظت کنیم، بازی به تساوی کشیده شد. همانطور که مشاهده کردید هر 2 تیم بازی بسیار خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دادند. این دیدار گل‌های زیاد و موقعیت‌های فراوانی داشت. درکل فکر می‌کنم گرفتن یک امتیاز از تیم باکیفیتی مثل گل گهر کار آسانی نباشد.

وی درواکنش به اینکه درصورت ادامه‌دار بودن عملکرد خوبش قطعا در نیم فصل مورد توجه تیم‌های لیگ برتر قرار خواهد گرفت ادامه داد: زمانیکه به مس کرمان آمدم اصلا فکر نمی‌کردم که کار کردن با حسینخانی به این حد لذتبخش باشد. واقعا ایشان خیلی برای کار کردن شورو هیجان دارند. ما در طول هفته جلسات آنالیز زیادی داریم. تیم ما هر روز درحال پیشرفت است.خداراشکر از شرایطم در اینجا راضی هستم اصلا نمیدانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی خودم دوست دارم با مس کرمان ادامه دهم چرا که سال گذشته خیلی در ذوب آهن اذیت شدم سال خیلی بدی را پشت سرگذاشتم.

وینگر تیم فوتبال مس کرمان در مورد شرایطتش در ذوب آهن ادامه داد: زمانیکه به ذوب آهن رفتم آقای گل، آقای پاس گل لیگ یک شده بودم. انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم داشتم. ولی با این حال اصلا زمانی برای بازی بهم داده نمی‌شد. با وجود اینکه از تیم‌های اسمی دیگر پیشنهادات زیادی دریافت کرده بودم ولی ذوب آهن را انتخاب کردم چرا که تیم ریشه‌داری بود بازیکنان زیادی هم از این تیم راهی باشگاه‌های بزرگتر شده بودند. جدا از این چون دوست داشتم فرصت بازی بهم داده شود به آنجا رفتم. یکی از مسائلی که در این تیم خیلی من را اذیت کرد این بود که اقای تارتار اصلا در پست تخصصی‌ام از من بازی نمی‌گرفتند. پست اصلی‌ام وینگر چپ است، ولی من را در پست فوروارد هدف بازی می‌دادند. با وجود اینکه در چند هفته اول گل‌های 3 امتیازی زدم عملکرد خوبی داشتم ولی بیشتر مواقع به عنوان بازیکن تعویضی به زمین میرفتم. حتی در چند بازی با وجود حضورم در دقایق پایانی دیدار کار را برای تیم در آوردم با گلزنی‌ام تیم را از شکست نجات دادم. ولی هیچ کدام از این‌ها کارساز نبود.

رستمی ادامه داد: در بین 7_ 8 وینگر که در تیم وجود داشتند من تنها کسی بودم که برای تیم گلزنی می‌کرد. ولی با این حال باز هم در پست تخصصی‌ام بهم فرصت بازی داده نمی‌شد. این وضعیت تا نیم فصل ادامه داشت که تصمیم گرفتم با آقای تارتار در این مورد حرف بزنم ولی جواب درستی از او نگرفتم. آقا مهدی فقط بهم وعده وعید داد. حتی رفتم به باشگاه گفتم که در نیم فصل دنبال جایگزین باشید چرا که قصد دارم از اینجا بروم ولی آنها بهم گفتند که نمی‌شود. مجبور شدم به پیشنهادات خوبم پاسخ منفی بدهم تا پایان فصل همین وضعیت را تحمل کنم. خیلی خیلی اذیتم کردند اصلا از آن‌ها نمی‌گذرم حلالشان نمی‌کنم. چون از سن بسیار کم از لیگ 3 بدون هیچ پارتی خودم را با سختی بالا کشیدم درتمامی رده‌ها هم بهترین عملکرد ممکن را داشتم. خداراشکر درحال حاضر از شرایطم راضی هستم واقعا در مس کرمان آرامش دارم امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم پاسخ اعتماد سرمربی‌ام را بدهم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 821822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟