مهدی: حضور بانوان فقط در آزادی ممکن است/ تکلیف بازی پرسپولیس با هوادار امروز مشخص می‌شود

به گزارش رکنا، سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص بازی تیم‌های هوادار و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر به خبرنگار رکنا گفت: برای این بازی ورزشگاه دستگردی شرایط میزبانی را ندارد. چون این ورزشگاه نه گیت ورودی دارد و نه اصلا شرایط حضور تماشاگر برای آن فراهم است. اگر این بازی را بخواهیم در ورزشگاه آزادی هم برگزار کنیم چون فردای این بازی 2 تیم استقلال و پیکان باید به مصاف هم بروند ، چمن مشکل پیدا میکند.

وی ادامه داد: البته برای انجام بازی تیم‌های هوادار و پرسپولیس امروز با حضور اعضای شورای تامین جلسه‌ای داریم که کامل شرایط برگزاری را بررسی خواهیم کرد.

رییس کمیته مسابقات درباره اعتراض باشگاه نساجی  گفت : فعلا در تهران تنها 2 ورزشگاه داریم که یکی از آن‌ها هم دستگردی است که شرایط حضور تماشاگر را ندارد. و البته ورزشگاه آزادی فقط از هر لحاظ آماده میزبانی از تماشاگران  است.

مهدی تصریح کرد: ورزشگاه‌های ایران فعلا به غیر از آزادی ظرفیت پذیرش بانوان را ندارند. چون زیر ساخت موجود و شرایط حضور بانوان در آن‌ها مهیا نیست. بازی تیم‌های تهرانی را در ورزشگاه انقلاب کرج هم نمی‌شود برگزار شود که اصلا معقول نیست. در هر حال فعلا  فقط حضور بانوان درتهران را داریم که در طول هفته‌های آتی دیگر ورزشگاه‌ها را هم بررسی خواهیم کرد تا اگر شرایط بود آن‌ها بتوانند حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 821626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟