اولیایی: خداروشکر فوتبال حیات خلوت سیاسیون نشد/ با برنامه می توانیم استقلال و پرسپولیس را نجات دهیم

کاظم اولیایی مدیر عامل اسبق استقلال در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال به خبرنگار رکنا گفت: ارزیابی بنده از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال این است که امروز فوتبال به حدی رسیده که خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد و حیات خلوت غیر فوتبالی‌ها نیست. اینکه یک فوتبالی برای فوتبال تصمیم بگیرد به خودی خود خوب است و سایر حواشی این مجمع مهم نیست. هر 3 کاندیدا فوتبالی بودند و هرکدام که انتخاب می‌شدند درکل برای فوتبال خوب بود. در مجمع انتخاباتی کمیته‌ملی المپیک هم ما شاهد همین قضیه بودیم و کسی برای کلیت ورزش ایران در مجامع بین‌المللی انتخاب شد که ورزشی است و سالیان سال در این مسند بوده است.

وی ادامه داد: خداکند که در ادامه این آدم‌هایی که انتخاب شدند بتوانند خوب عمل کرده و اهالی این رشته را خوشحال کنند. اینکه فدراسیون فوبتال هویت صنفی پیدا کرده برای ما در خارج از ایران هم خوب است. البته به شرطی نتیجه خواهد داد که در عمل هم بتوانند درخواست اهالی فوتبال را اجابت کنند.

یکی از خواسته‌های مهم اهالی فوتبال لغو محرومیت استقلال و پرسپولیس است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان این مشکل را هم حل کرد . مسئله این 2 تیم نیاز به تشکیل کمیته دارد که مشکل را بتوانیم خیلی جدی ورود کرده وآن را حل کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 820826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟