سهرابیان: انتخابات کمیته ملی المپیک در اوج احترام برگزار شد/ در هیات اجرایی نباید  سیاهی لشگر باشم

علیرضا سهرابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی رکنا در مورد نحوه برگزاری انتخابت کمیته ملی المپیک عنوان کرد: خوشحالم که انتخابات در اوج احترام برگزار شد. همانطور که شاهد بودیم در پایان خسروی وفا و علی‌نژاد بدون هیچ مشکلی و در اوج احترام نتیجه انتخابات را پذیرفتند. خوشبختانه فضای جلسه آنقدر آزاد بود که همه اعضا براحتی توانستند حرف‌هایشان را بزنند.

وی ادامه داد: در این جلسات باید حرف‌های یکدیگر با بشنویم و به نظر من روز گذشته شاهد گفت‌و گوهای محترمانه‌ای بودیم. اتفاقا همینکه بتوانیم پای حرف یکدیگر بنشینیم یک اتفاق خوب است. قطعا در ادامه راه همین گفت‌وگوها می‌تواند تاثیرات مثبتی بر پیشرفت ورزش کشور داشته باشد زیرا نقاط ضعف و قوت بهتر و بیشتر نمایان می‌شود.

سهرابیان در مورد عضویت‌اش در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز اظهار داشت: خب در این مورد کاندید شدم و دوستان با بزرگواری به من رای دادند. این اعتماد قطعا کار را برای من و دیگر اعضا سخت می‌کند زیرا باید تمام تلاشان را اعمال کنیم تا حضورمان خروجی مناسبی برای ورزش داشته باشد. در همین راستا امروز اولین جلسه غیر رسمی را با حضور اعضای جدید کمیته برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر نتوانستیم کاری برای ورزش انجام بدهیم یعنی حضورمان فایده نداشته و فقط سیاهی لشگر خواهیم بود.

عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد عملکرد ریاست قبلی کمیته نیز گفت: صالحی امیری زیر ساخت ها را تغییر داد. او واقعا دیدگاه‌ها را نسبت به ادوار گذشته در کمیته تغییر داد و حالا همه انتظارات بالاتری دارند. چه از لحاظ مسائل مالی و چه از لحاظ دیگر مسائل تمام رشته‌ها انتظار حمایت‌های قابل توجه دارند. ما نیز در هیات اجرایی تمام تلاشمان این است که به برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم ضمن پیگیری برنامه های گذشته بتوانیم رویکرد جدیدی برای رشته‌های پرمدال و دیگر رشته‌ها داشته باشیم. واقعا رشته‌هایی مانند کشتی گناهی نکردند که تمام بار مدال‌آوری بر روی دوش آنها باشند.  برنامه‌مان این است که رشته‌های بیشتری وارد زنجیره مدال آوری  شوند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد برنامه‌های آینده فدراسیون‌اش نیز ابراز داشت: خوشبختانه برنامه اعزام‌ها بصورت منظم در حال انجام است و همین امروز نیز تیم دراگون جهت حضور در رقابت‌های جهانی راهی مجارستان شد. دیگر اعزام‌ها نیز به امید خدا به همین ترتیب انجام خواهد شد و امیدوارم نفرات اعزامی نیز تمام تلاششان را کنند تا به بهترین نتیجه برسیم.

 او در پایان در پاسخ به این سوال که در مورد بودجه مشکلی ندارد گفت: خب مشکلات مالی موضوعی است که همه رشته‌ها با آنها روبرو هستند و نیازی به عنوان کردن آن نیست. باید این مشکلات را مدیریت کرد و خدا را شاکر هستم که خانواده قایقرانی پشت هم هستند و با همدلی تا اینجا کار را پیش بردیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 820189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟