خسروی‌وفا: رقابت نزدیک و صمیمانه‌ای بود/ مسیر صالحی امیری را دنبال می‌کنم

به گزارش رکنا، «محمود خسروی‌وفا» بعد از پایان مجمع، عنوان کرد: به همه شما تبریک می‌گویم. خوشحالم که رقابت نزدیک و صمیمانه داشتیم، انتخابات دموکراسی و فضای خوب انتخاباتی را شاهد بودیم. همان طور که دبیر گفت اعضای انتخاب شده نماینده همه فدراسیون‌ها هستند. از وزیر ورزش که سعه صدر به خرج داد تشکر می‌کنم، از هیات اجرایی که مورد هجمه قرار داشتند تشکر می‌کنم، این اتفاق اشکال اساسنامه بود که رفع می‌کنیم. 

وی افزود: من سعی می‌کنم مسیر آقای صالحی‌امیری را دنبال کنم چون از او درس‌های زیادی گرفتم. از او قول گرفتم در امور مختلف که می‌تواند ورزش را به مسیر خوب ببرد به ما کمک کند. از او در هیات اجرایی دعوت می‌کنم تا روزهایی که دستورالعمل حساس است کنار ما باشد. 

رئیس جدید کمیته ملی المپیک، یادآور شد: مجمع به من اعتماد کرد، سعی می‌کنم فضای آرامی را مدیریت کنیم. من هیچ تقابلی با هیچ فدراسیون و وزارت ورزش نخواهم داشت. سعی می‌کنم سیاست‌های صالحی‌امیری را ادامه دهم. از آقای ساعی و دبیر تشکر می‌کنم که امروز حضور داشتند چون برایم مهم بود. از آقای میراسماعیلی تشکر می‌کنم که به نفع من کنار رفت البته من راضی نبودم. خوشحالم که آقای حیدر برمان در نشست بود و این دموکراسی را دید. تعداد بانوان در مجمع کم بود و امیدوارم که این ظرفیت در آینده بیشتر شود. 

وی ادامه داد: تجربه من در 4 دهه حضور در ورزش را می‌دانید و مدیریت من بر مبنای تعامل و هماهنگی با دستگاه حاکمیتی و نهادهای ورزشی است. در این زمینه همانطور که صالحی امیری اشاره کرد، پیشنهاد ابتدایی حضور در کمیته از طرف دکتر سجادی بود که قبل از عید به بنده ارائه کرد و نگران کمیته ملی المپیک بود. در ادامه صالحی امیری نیز نگران کمیته ملی المپیک بودند و به هر حال این بار امروز روی دوش من و هیئت اجرایی جوان و متخصص گذاشته شد تا مسیر را  با سیاست و نقطه نظرات جدید طی کنیم.

وی تصریح کرد:  ساعت 8 صبح فردا اولین جلسه هیئت اجرایی را خواهیم گذاشت و از فردا کار ما شروع خواهد شد. اینکه چه کاری خواهیم کرد؛ هدف معلوم است و به دنبال ارتقای کیفیت مسابقات ورزشی، حضور با کیفیت در بازی‌های آسیایی و پاریس با سهمیه مناسب در شان ورزش کشور باشیم. همانطور که دوستان گفتند وفاق مهمترین موضوع است که باید به آن بپردازیم و یقیناً هماهنگی با وزارت ورزش، فدراسیون‌های ورزشی و نهادهای ورزشی در راستای ارتقای بیشتر ورزش کشور تلاش خواهیم داشت.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک با تاکید بر توجه بیشتر به ورزشکارها در این دوره تاکید کرد: مسیری که صالحی امیری در موضوعات فرهنگی، موزه، تاریخ شفاهی و بازی‌سازی و نوسازی این مجموعه را ادامه می‌دهیم. به صورت ویژه نیز احساس می‌کنم که صالحی امیری نرفته است و قول داده است و امروز نیز به عنوان عضو دائمی مجمع کمیته ملی المپیک انتخاب شدند و مجمع رای دادند. قرار است  در دستور جلسه‌هایی که احساس می‌کنیم باید از تجربیات ایشان استفاده کنیم ایشان در هیئت اجرایی در کنار ما قرار بگیرند. ما با امید اینکه ما را تنها نمی‌گذارند کار را شروع می‌کنیم.

خسروی‌وفا در خصوص حضور همزمان در ریاست کمیته ملی المپیک و پارالمپیک گفت: انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در آذرماه است و لذا چند ماه آینده انتخابات برگزار خواهد شد. سعی خواهم کرد کار را در کمیته ملی المپیک متمرکز کنم، چون این کار حساس است. هماهنگ کردم  اگر امروز انتخاب شدم بر اساس اساسنامه، نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک از فردا مسئولیت‌ها را برعهده بگیرند و چون در یک ساختمان و در کنار هم هستیم، سعی می‌کنیم وقفه‌ و مشکلی برای پارالمپیک به وجود نیاید. 

انتهای پیام/

کدخبر: 819852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟