کیکاووس سعیدی: پیش‌فرضی بر تعویق انتخابات کمیته المپیک نداریم

به گزارش رکنا، «کیکاووس سعیدی» دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع انتخاباتی این کمیته گفت: مجمع انتخاباتی کمیته تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود. اصل بر برگزاری انتخابات است. این تصمیمی است که هیات اجرایی، کمیته ملی المپیک و مجمع عمومی گرفته است و هیچ پیش فرضی بر تعویق مجمع نداریم. البته زمانی مجمع قانونی خواهد بود که آرا المپیکی بر آرا غیرالمپیکی غالب باشد.

وی افزود: تا چند دقیقه دیگر شرایط مشخص خواهد شد چون در حال پذیرش دوستان هستیم.

سعیدی در پاسخ به حضور حیدر فرمان در مجمع کمیته و اینکه هر کسی غیراز اعضا مجمع عمومی بخواهد در مجمع انتخاباتی حضور داشته باشد باید قبلا در مجمع رای گیری شده باشد، گفت: ایشان مهمان کمیته ملی المپیک است که از شورای المپیک آسیا آمده است.

او در پاسخ به این سوال که ابتدای جلسه در موردش صحبت می‌شود، گفت: ریاست جلسه با آقای صالحی امیری است.

سعیدی در خصوص حضور علیرضا دبیر گفت: با توجه به اینکه منع اساسنامه‌ای که وجود داشت نماینده فدراسیون کشتی حضور نخواهد داشت و بنا است خود دبیر حضور داشته باشد.  سعیدی در خصوص آقای ساعی گفت: منعی برای حضور ندارد و عضو مجمع هستند.

او در پاسخ به حضور علی‌نژاد و شایسته گفت: ما تا آخرین فرصتی که قائل شده بودیم تا آخرین لحظه منعی برای حضور این دو فرد نداشتیم و اعلام شد که می‌توانند در مجمع باشند. هم رای بدهند و هم کاندیدای مورد نظر باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 819756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟