اصولی: همه چیز برای موفقیت تیم ملی فوتسال آماده است

به گزارش رکنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال «احسان اصولی» با حضور در اردوی ملی پوشان فوتسال عنوان کرد: ما برای آماده‌سازی این تیم اردوی تیم ملی فوتسال را طبق نظر کادر فنی از دوم شهریورماه آغاز کردیم تا شرایط حضور در تورنمنت دوستانه شش جانبه تایلند و نیز مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا که از پنجم مهرماه در کویت برگزار میگردد فراهم گرد.

اصولی ادامه داد: برای آماده‌سازی این تیم بسیار تلاش کردیم تا آنچه کادرفنی تیم ملی می‌خواهد را فراهم کنیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای این تیم در نظر گرفته شد که به دلایل غیرفوتبالی بازی دوستانه ایران و آرژانتین انجام نشد و تیم ملی طبق نظر کادرفنی برای حضور موفق این بازیکنان جوان در میدان آسیایی در تورنمنت چندجانبه تایلند شرکت می‌کند. در واقع همه چیز برای موفقیت و درخشش تیم ملی فوتبال آماده است.

رییس کمیته فوتسال در خصوص رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در کویت ادامه داد: این تیم شرایط خوبی دارد و کلیه امکانات تیم ملی برای حضور آماده این تیم در این جام در اختیار تیم ملی قرار گرفته است و امیدواریم با درایت کادر فنی و تلاش ملی پوشان نتایج شایسته‌ای در این رقابت‌ها کسب کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 819259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟