قاسمپور: بازیکن جدید خارجی برای صنعت نفت جذب می‌کنیم/ مهدوی‌کیا خیلی اذیت شد

ابراهیم قاسمپور در خصوص وضعیت تیم صنعت نفت آبادان به خبرنگار رکنا گفت: ما می‌خواستیم که در ابتدا 2 بازیکن تاجیکستانی و اروگوئه‌ای را جذب کنیم ولی بازیکن اروگوئه‌ای باتوجه به نیاز باشگاهش نتوانست به تیم ما بیاید و فقط با بازیکن تاجیکستانی به توافق رسیدیم. ما هنوز یک سهمیه خارجی داریم که به دنبال بازیکن خارجی مناسب هستیم. تیم صنعت نفت در حد توانش بازیکن جذب کرده و با توجه به اینکه از سال گذشته کلی بازیکن از دست داده‌ایم و شاکله اصلی تیم تغییر کرده بایدگفت: تلفیق این جوانان و بازیکنان اضافه شده از تیم صعنت نفت یک تیم با قواره براغی حضور در فصل جاری لیگ ساخته است.

وی ادامه داد: با تفکرات پرکاس صنعت نفت می‌تواند هفته به هفته بهتر شده و جایگاه مناسبی در پایان فصل برای خود بدست آورد.تیم بدی نداریم و برای این هفته هم شناخت خوبی از هوادار داریم و می‌دانیم این تیم با تمام توان به مصاف ما خواهد آمد. همه مربیان و همه بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد که پیروزی را از ان خود کنند، اما در این راه بعضی از عوامل هم در بدست آوردن پیروزی نقش دارد. کارهای تاکتیکی مرور شده و باری بازی با هوادار آماده‌ایم.

مشاور صنعت نفت و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت تیم‌های نوجوانان و جوانان و امیدگفت: عبدی و مرفاوی به دلیل اینکه هم مربیان توانمند و هم سالمی هستند در تیم‌های خود توانستند خوب کارکنند. مهدوی‌کیا هم در تیم امید از زیر ساخت خوب برخوردار نبود و من همیشه می‌گویم باید اندازه آن چیزی که به تیم و مربیان می‌دهیم از آنها بخواهیم. متاسفانه مهدی خیلی اذیت شد. الان مرفاوی همبازی قدیمی خود عباس سرخاب را هم به تیم اضافه کرده که این اتفاق با هماهنگی کمیته فنی صورت می‌گیرد و آنها پیشنهاد داده و ما هم عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 817908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟