طهماسبی: نوع رفتار با ارسلان حرفه‌ای نبود/ استقلال ساپینتو هجومی‌تر از تیم مجیدی است

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص عملکرد استقلال در لیگ بیست و دوم گفت: بازی اول تیم استقلال در مقابل سپاهان یک بازی کاملا سردرگرم و ناشناخته از حیث فنی بود و ساپینتو نشان داد هنوز در تمرینات و اردوی ترکیه شناخت کافی را پیدا نکرده است. اما در بازی مقابل ملوان و به ویژه در نیمه دوم با استفاده از دفاع 4 نفره و بردن روزبه چشمی به  یک خط جلوتر، موفق شدیم 3 گل وارد دروازه ملوان کنیم. ساپینتو در نیمه دوم بازی با ملوان تعویض‌های خوبی هم انجام دادو مشخص است کم کم نسبت به توانایی بچه‌ها شناختش کامل‌تر شده و در ادامه لیگ هم شاهد بازی تهاجمی تر این تیم هستیم.

وی درخصوص نحوه برخورد استقلال با ارسلان مطهری و فسخ یک طرفه قرارداد با او گفت: این نوع برخورد اصلا حرفه‌ای نبود و در حد شخصیت بازیکنی که در چند دربی هم برای استقلال گل زده و در قهرمانی فصل گذشته این تیم هم نقش بالایی داشت نبود. با این سیستم باشگاه استقلال ارسلان نمی‌تواند تا نیم فصل در هیچ تیم بازی کند و مشکل ساز است. کاوه رضایی مدت‌هاست که با تیم تمرین می‌کند و زودتر می‌شد که این کار را حل کرد. به نظر من نباید با ارسلان این کار را انجام می‌دادند.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: اینکه استقلال در این فصل راحت گل می‌خورد برمی‌گردد به ساختار دفاع تیمی ساپیانتو که خیلی با شرایط مشابه فرهاد مجیدی فرق دارد. ساپینتو اساسأ میل به بازی هجومی دارد و با استفاده از سیستم 3-4-3 که به ویژه در نیمه دوم بازی با ملوان هم دیده شد، توانست خوب حمله کند. استقلال با این شرایط و این تفکر می‌تواند در ادامه لیگ بازی‌های تماشاگر پسند بهتری از خود ارائه نماید.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 817879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟