یزدی:برق ورزشگاه ما قطع نشده بود/ فوتبال ایران در قراردادهای بین‌المللی ضعف دارد

هدایت یزدی در گفت‌وگو با رکنا، در مورد نامه برخی تیم ها به سازمان لیگ در خصوص شرایط بد میزبانی در مسجدسلیمان اظهار داشت: یک اتفاقاتی در بازی قبل رخ داد که دوستان روی این موضوع مانور دادند. این یک اتفاق کوچک بود و در ورزشگاه های دیگر با شدت بیشتری شاهدش بودیم.ما قطع برق نداشتیم و دوستان گفتند در بازی تیم ما قطع برق رخ داده است. دو سه تا از چراغهای پروژکتور چند ثانیه‌ای خاموش شد. اصلا این خاموشی تاثیری در روند بازی نداشت تا حدی که داور متوجه نشد! این خاموشی آنقدر کوتاه بود که نه داور نه نماینده و نه هیچ یک از مسئولان برگزاری بازی واکنشی به آن نشان ندادند. قطعا آنها نسبت به این موضوع حساس‌تر هستند اما چند ثانیه چند چراغ خاموش شد وخیلی زود برق در مدارشان قرار گرفت اصلا تاثیری نداشت.در استادیوم آزادی این اتفاق رخ داده است. در دنیا هم ممکن است رخ دهد و کلا برق برود. برای ما که برق نرفت و فقط چند ثانیه چند چند چراغ خاموشی داشت.

مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که مدیران پیش از شما مدعی شده بودند نامه‌ای مبنی بر پرداخت مبلغ قرارداد کرار به سازمان لیگ ارائه داده و به همین دلیل ضمانت بانکی ارائه نکردند گفت: در این موضوع ورود نکنیم بهتر است. همه می‌دانند در ایران برای بستن قرارداد حرفه‌ای و بین‌المللی مشکل داریم. نمونه بارز آن قرارداد ویلموتس است. از این دست قرارداد ها در تیم های مختلف داشتیم. در نهایت هم محکوم به پرداخت غرامت و هم اصل قرارداد شدیم. کرار هم قراردادی با ما داشت و طبق آن شکایت کرد. از اینرو جمع بندی کردیم و به توافق رسدیم، پنجره نقل و انتقالات را که بسته بود باز کرده با بازیکنان مورد نظر قرارداد بستیم.

یزدی افزود:متاسفانه  ما در ایران با قوانین آشنایی کامل نداریم اما انتطار داریم بازیکن خارجی بیاوریم. اغلب هم باشگاه‌دارها در این موارد متضرر می شویم. بهتر است از این موضوع عبور کنیم. دوستان آن زمان کار خود را انجام دادند. ما سعی می کنیم از کارهای دیگر درس بگیریم و در بهبود وضعیت باشگاه خود استفاده کنیم.

وی در مورد ادعای بازیکنان دیگر در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نفت تصریح کرد: در مورد دیگر دوستانی که ادعا کردند باید بگویم پنجره نقل و انتقالات باشگاه در دو صورت بسته می شود. فیفا و فدراسیون پنجره را می بندند. یک بار به دلیل رای جاسم کرار پنجره تیم ما بسته شد که باز کردیم. یک تعداد پرونده باز تعیین وضعیتی داشتیم که با تعداد زیادی از آنها توافق کردیم و فدراسیون هم پنجره را باز کرد و کارت بازیکنان صادر شد. در مورد بازیکنی که اخیرا شاکی شده است هم باید بگویم در خدمتش هستیم و با او مذاکره خواهیم کرد. متاسفانه لیگ ما فقط نام حرفه‌ای دارد و شکل حرفه‌ای به خود نگرفته است. متاسفانه همه باشگاه‌های ما در پایان فصل توان پرداخت کل پول بازیکنان را ندارد و بت درخواست به حق آنها دوبه‌رو می شوند. باشگاه داری و تامین منایع مالی در کشور ما خصوصا برای تیم هایی چون نفت مسجدسلیمان سخت است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد بودجه فصل جاری این تیم خاطرنشان کرد: ما تیمی هستیم که انتطار داریم مجموعه بالا دست وزارت نفت ما را دریابد و منایع مالی مورد نظر را تعیین کنند. جلسات خوبی اخیرا برگزار شد و امیدوارم بتوانیم منایع مالی را به موقع تامین کرده در اختیار باشگاه و بازیکنان قراردهیم. تیم ما نسبت به سال قبل زود تمرینات را شروع کرد و نفرات مورد نظر را به موقع جذب کردیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی گرفته در جایگاه شایسته‌ای قرار بگیریم. قطعا به دلیل 4 امتیاز بدست آمده مغرور نمی شویم. می دانیم کار سخت و سنگینی در پیش داریم. به بازیکنان و کادر فنی امیدواریم و میخواهیم این شرایط خوب را حفظ کنیم. قرار نیست نسبت به پایان فصل دغدغه نداشته باشیم.ما هم تلاش می کنیم منایع مالی کافی را تامین کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 817808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟