کم تحرک و منفعل مثل عبدی/ مهاجمی که بیرون از باکس «معمولی» است

به گزارش رکنا، مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که به علت گلزنی در دربی و درخشش در بازی های بزرگ مورد علاقه هواداران است از اواسط فصل گذشته تاکنون عملکرد غیر قابل باوری داشته و بسیار ناامیدکننده ظاهر شده است.

این مهاجم به قدری کم تحرک و بی‌انگیزه بازی می‌کند که حتی حامیان خود را هم از دست داده و تعداد دفعاتی که توپ را در زمین لمس می کند به شدت کاهش پیدا کرده است.

عبدی در 2 بازی ابتدایی فصل بیست و دوم به قدری ضعیف بوده که سرمربی پرسپولیس علارغم کمبود مهاجم هم به او اطمینان نکرد و این بازیکن نتواسنت مقابل ذوب آهن و فولاد 90 دقیقه در ترکیب باشد.

این مهاجم جوان در دیدار برابر ذوب آهن یک تک به تک عالی را از دست داد و در بازی برابر فولاد هم که نامش فقط زمان اعلام ترکیب شنیده شد!

عبدی باید بداند وقتی تک مهاجم بازی می‌کند، بیرون از باکس محوطه جریمه هم باید توانایی داشته باشد و به تیم کمک کند.

این بازیکن بسیار کم‌انگیزه و منفعل فوتبال بازی می‌کند و این حجم از بی‌تفاوتی برای بازیکنی در این سن و سال نکته غیر قابل هضمی محسوب می‌شود.

عبدی همیشه بیرون از محوطه جریمه بازیکن متوسطی نشان داده و این موضوع این فصل بیش از همیشه به چشم آمده است.

همین موضوع سبب شده تا یحیی گل‌محمدی سراغ جذب دو سه مهاجم جدید برود.

لوکادیا جذب شده و صحبت از اضافه شدن دیاباته و کاوه رضایی هم مطرح است و تمام این ها به این خاطر است که عبدی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

باید دید عبدی با حضور مهاجمان جدید در پرسپولیس باقی می‌ماند و میجنگد یا ترجیح می‌دهد در تیم دیگری که به مهاجم باکس نیاز دارد به فوتبالش ادامه دهد.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 817620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟