بهاروندی: دو مسابقه در مالزی و ترکیه پیش رو است/ خدارا شاکرم باز هم نفر اول کشور شدم

ملی پوش اسنوکر بانوان کشورمان در گفتگو با رکنا عنوان کرد: در مسابقات کشوری چند روز گذشته که در تهران برگزار شد یکبار دیگر مقام نخست را کسب کردم. در مسابقات پیشین آمادگی لازم را نداشتم اما با ریکاوری و جدیت بیشتر در تمرینات، موفق شدم در آخرین دوره قهرمانی کشور عنوان نخست را بدست بیاورم.

او گفت: به زودی دو مسابقه در مالزی و ترکیه برگزار می شود که فرصت خوبی برای بدست آوردن نتایج آسیایی و جهانی در بخش بانوان است. امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهم و با صلاحدید مربیان تیم ملی و فدراسیون بتوانم به در ترکیب تیم ملی ایران در این دو رقابت قرار گیرم.

وی در خصوص اعزام‌های برون آسیایی و جهانی افزود: در طی این سال‌ها سه بار به رویدادهای برون مرزی اعزام شدم. در مسابقات ترکیه به جمع 16 نفر برتر راه پیدا کردم و در قطر نیز به جمع 12 نفر نهایی رقابت‌ها رسیدم. در مسابقات تایلند در دور گروهی حذف شدیم اما در این مسابقات موفق شدیم در مسابقات تیمی تیم قدرتمند انگلستان را شکست دهیم که دستاورد بزرگی برای تیم ما محسوب می شد.

بهاروندی در خصوص ورزشکارانی که به تازگی به این رشته ملحق شدند نیز گفت: از نظر تعداد مسابقات و اضافه شدن نفرات جدید به رقابت ها پیشرفت چشم گیری داشته ایم و فدراسیون از هیچ کوششی برای پیشرفت بانوان دریغ گذاری نمی کند. دختران نونهال و نوجوان بسیاری در این رشته در استان های مختلف فعالیت می کنند و عملکرد درخشانی از خود به نمایش می گذارند. یقین دارم اگر بتوانند با همین روند حرکت کنند، به زودی افتخارات بین المللی بسیاری را بدست می آورند.

 

انتهای پیام/

 

کدخبر: 817168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟