حمایت سوارز از مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول

به گزارش رکنا، «لوئیس سوارز» بازیکن سابق باشگاه‌های بارسلونا و لیورپول به رفتار ناراحت کننده داروین نونیز در بازی این تیم مقابل کریستال پالاس واکنش نشان داد. نونیز در این مسابقه با ضربه سر به بازیکن رقیب زد و توسط داور از زمین مسابقه اخراج شد.

سوارز که بین سال های 2011 تا 2014 در لیورپول بازی کرده در مورد این صحنه گفت: برای نونیز تجربه چنین چیزی با این جوانی غیرعادی است. اینکه او با این سن در لیورپول بازی می کند قابل تحسین است و ما باید او را تشویق کنیم. او باید از بازی بیشتر لذت ببرد. باید به او پر و بال بدهید و اجازه دهید یاد بگیرد.

سوارز که معتقد است بازیکن کریستال پالاس باعث تحریک نونیز برای این رفتار شده است افزود: من روز بعد از حادثه با نونیز حرف زدم. او تازه کارش را ( در لیورپول ) آغاز کرده است. او باید بداند که ممکن است برای چند بار هدف قرار بگیرد و اتفاقات مشابه رخ دهد. بروز این حرکات در انگلیس معمولی و عادی است. فقط یک احمق می تواند بگوید که اشتباه کردی و آینده بدی خواهی داشت. من به نونیز گفتم که چیزی نیست و همه اشتباه می کنیم و این اشتباهات باعث می شود یاد بگیریم. در انگلیس اما همه چیز را زیادی بزرگ می کنند. نونیز شنونده خوبی و باهوش است. مطمئنم او همه چیز را تغییر خواهد داد.

گفتنی است لوئیس سوارز در جریان جام جهانی 2014 مقابل ایتالیا نیز چنین چیزی را تجربه کرد و به شدت مجازات شد. با این حال او پس از انتقال به بارسلونا دیگر آن رفتار را تکرار نکرد.

 انتهای پیام/

کدخبر: 816414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟