فریبا: ساپینتو هنوز با شرایط ایران آشنا نیست/ چشمی شاه کلید است

«بهتاش فریبا» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص برتری آبی‌پوشان مقابل ملوان اظهار داشت: بیشتر از هرچیزی در بازی دیروز کیفیت بسیار پایین زمین به چشم می‌خورد. بنظر می‌رسد که آقای ساپینتو هنوز با شرایط و جو فوتبال ایران آشنایی ندارند و بهتر است تا از آقای طاهری و حیدری در این زمینه‌ راهنمایی بگیرد. مثلا در شرایطی که زمین انقدر افتضاح است، مربی باید هرچه زودتر سیستم و تاکتیک تیم را مقابل حریف تغییر دهد. در نیمه اول به دلیل فشار بی امان تیم ملوان روی خط هافبک ما نتوانستیم آنطور که باید و شاید برنامه‌هایمان را درون زمین پیاده کنیم متاسفانه گل اول را هم دریافت کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به تغییر پست «روزبه چشمی» از دفاع به حمله و تغییر سیستم 3 دفاع به 4 دفاع توانستیم به گل اول برسیم. البته ناگفته نماند که بهترین موضوع تغییر پست روزبه بود؛ درست است که او در هر پستی به خوبی می‌تواند بازی کند به نوعی شاه کلید است ولی بازدهی او در خط حمله به مراتب بالاتر از سایر پست‌هاست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: جدا از این یکی از مهره‌های کلیدی تیم بدون تردید «مهدی قائدی» عزیز بود که با وجود تازه اضافه شدنش به تیم آماده نبودن 100 درصد هم گل زد و هم پاس گل داد عملکرد عالی داشت. خداراشکر با تکیه به هوش و مدیریت کادرفنی و تلاش بازیکنان به گل‌های بعدی هم رسیدیم به 3 امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کردیم. البته ناگفته نماند که فکر میکنم بدن بازیکنان ما هنوز بعد فشار زیاد تمرینات اردوی ترکیه اصطلاحا هنوز ول نکرده است، کمی زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند بی نقص عمل کنند. ولی به شخصه خیلی به این استقلال امیدوار هستم او را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 816337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟