حسین خانی: مطمئنا هر چه جلوتر می‌رویم به روند تاکتیکی بهتری می‌رسیم

به گزارش رکنا، فرزاد حسین‌خانی امشب در نشست خبری قبل از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: فردا اولین بازی خانگی خود را در شهر خودمان انجام می‌دهیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم بچه‌های ما انگیره‌های خاص خودشان را دارند امیدواریم در اولین قدم به اهدافی که داریم برسیم و باعث خوشحالی استان شویم.

سرمربی تیم مس کرمان افزود: تغییر زمان بر است چندین سال است که در لیگ یک بودیم ‌ متأسفانه شرایط فراهم نمی‌شود به لیگ برتر صعود کند و این تغییر زمان‌بر است و همه باید دست به دست هم بدهیم و ما هم با آگاهی کامل به این موضوع قبول مسوولیت کردیم.

حسین‌خانی گفت: ولی مطمئنا هر چه جلوتر می‌رویم به روند تاکتیکی بهتری می‌رسیم در همه زمینه‌ها باید یک تغییر در خودمان ایجاد کنیم که همه جوره یک تیم لیگ برتری باشیم.

تمام فکر و ذهن ما سر زمین است و حاشیه‌ای نمی‌بینیم و به کارمان ادامه می‌دهیم و کارمان را انجام می‌دهیم و بچه‌های ما هم می‌دانند کار ما در زمین است و تلاش می‌کنند و همه باید در تغییر دست به دست هم دهیم.

وی عنوان کرد: مجتبی حسینی از مربیان جوان و باسابقه لیگ برتر است و فردا کار سختی داریم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم اولین بازی خانگی را با سه امتیاز تمام کنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 816205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟