کمیته ملی المپیک: دوومیدانی بسیار ضعیف عمل کرد

به گزارش رکنا، مسئولان فدراسیون دوومیدانی در صحبت‌هایی به انتقاد از شرایط حضور دوومیدانی‌کاران در بازی‌های کشورهای اسلامی پرداختند که کمیته ملی المپیک نیز پاسخ این فدراسیون را با انتشار بیانیه‌ای داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«خداوند را شاکریم تا این لحظه نتایج درخشان کاروان ورزشی ایران باعث خوشحالی مردم شده است. انشاالله پس از بازگشت نتایج هر رشته را تک تک، تحلیل و به اطالع مردم شریف ایران خواهم رساند.

متاسفانه یکی از رشته‌هایی که در این دوره بسیار ضعیف عمل کرد فدراسیون دوومیدانی بود، فدراسیونی که با ایجاد سلسله مشکالت برای کاروان ورزشی ایران قبل و حین اعزام باعث هدر رفتن انرژی فراوان از مسولین ورزش کشور شد، کمیته ملی المپیک برای موفقیت فدراسیون ها همه امکانات را دراختیار فدراسیون‌ها قرار داد و از هیچ کوششی دریغ نکرد.

فدراسیون دوومیدانی به دلیل ضعیف شدید مدیریتی نتوانست از این موقعیت استفاده نماید، متاسفانه فدراسیون دوومیدانی گروه اعزامی را به کسی سپرد که توانایی مدیریت خودش را هم نداشت و با تست کرونا مثبت وارد قونیه شد و طبیعی است که مسئولیت بنده به عنوان سرپرست کاروان در درجه اول حفظ سالمت کاروان است اینکه آدمها باید رعایت سالمتی دیگران را بکنند به شعور خودشان بر می‌گردد. امروز فدراسیون دوومیدانی با فرار رو به جلو سعی در فرافکنی و تشویش اذعان عمومی دارد،

خواهشمند است فدراسیون دوومیدانی پاسخگوی برخی موارد باشد:

1-علت حضور 6 مربی خارج از لیست در قونیه چه بوده است؟

2-هزینه‌های انجام شده توسط کدام نهاد پرداخت شده است؟

3 -محل اسکان این افراد کجا بوده است؟

 4- ورزشکاران رها شده در شهر و خارج از دهکده توسط فدراسیون، کجا بوده‌اند؟

5 -چرا با وجود 16 ورزشکارتنها 2 مدال دریافت شد؟

6-چرادر ماده 4×111 شرکت نکرده‌اند؟

7 -چطور دبیر فدراسیون با تست مثبت علی‌رغم تذکر سرپرست کاروان بدون هماهنگی وارد قونیه شد؟

8 -با توجه به باطل‌شدن بلیط خریداری شده توسط کمیته ملی المپیک، دبیر فدراسیون با هزینه کدام ارگان بلیط جدید خرید و برای گشت وگذار خود را به قونیه رسانید؟ چطوربرخی فدراسیون‌ها از جمله کشتی، تکواندو و... با حمایت همین کمیته المپیک توانستند 90 درصد تعداد ورزشکاران خود، مدال کسب کنند.

9 - قول‌هایی که مسولین فدراسیون دوومیدانی قبل از اعزام برای کسب مدال داده‌اند چه شد؟

در نهایت از مسولین ورزش می‌خواهم بصورت جدی به مسئله دو و میدانی ورود نمایند.سوال اینجاست که دوومیدانی صاحب مدال المپیک چگونه به این وضعیت دچار شده است؟»

انتهای پیام/

کدخبر: 814896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟