ابراهیم‌زاده: فوتبال اصفهان پتانسیل درخشش در لیگ را دارد/ حضور پرتعداد خارجی‌ها هم خوب است هم بد!

منصور ابراهیم‌زاده درخصوص بازی‌های هفته اول لیگ برتر به ویژه تیم‌های اصفهانی به رکنا گفت: دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس یک بازی با 2 تفکر خاص بود که یکی مثل مهدی تارتار و ذوب‌آهن با سیستم تقریبا دفاعی و در طرف مقابل پرسپولیس با شرایط هجومی رو در روی هم قرار گرفتند. با توجه به شناختی که از گل‌محمدی دارم او تیمش را با سیستم کاملا تهاجمی مقابل ذوب آهن چیدمان کرد و در شروع بازی قرمز پوشان بر بازی مسلط بودند و میزبان تاکتیک ضدحمله را در دستور کار خود قرار داده بود اما رفته رفته و بسته به نوع بازی ذوب آهن با بردن درگیری میانه میدان به زمین پرسپولیس آمد و موفق شد روی دروازه حریفش خودی نشان دهد.

 وی ادامه داد: مسلمأ تیم‌ها هنوز شکل کامل خود را بدست نیاورده و قطعا زمان میبرد تا لیگ برتر بهتر از این شود. فوتبال اصفهان پتانسیل درخشش در لیگ را دارد و در هفته اول من سپاهان را هم خوب دیدم و با بازیکنان بزرگ و خریدهای خوبی که کرده توانسته خودی نشان دهد. البته که استقلال هم تیم خوبی نشان داد و به ویژه در نیمه اول مقابل سپاهان خوب بود و از سمت راست و بازیکنی چون رضا میرزائی توانست بازی را در دست خود داشته باشد. در نیمه دوم این بازی هم مورایس خوب آنالیز کرده بود و با توجه به 3 دفاع بودن استقلال و کند بودن دفاع مرکزی آن‌ها به 2 گل رسید. سپاهان امسال نسبت به سال گذشته بهتر شده و استقلال هم تفکر سال گذشته مجیدی را ندارد. تفکری که اول گل نخوردن را می‌فهمید و سپس با حداقل گل بردن بازی را،  اما حالا تفکر این چنین نیست.

کارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: اینکه این تعداد بازیکن و مربی خارجی به لیگ آمده خوب است و به کلیت فوتبال ما کمک می‌کند اما لیگ ما با توجه به مسائل حاشیه‌ای که دارد پتانسیل این تعداد بازیکن و مربی خارجی را شاید نداشته باشد. لیگ ایران حاشیه‌هایی چون حق پخش و تماشاگر و دیگر مسائل دارد که همین مسئله حق پخش یک منبع درآمد بزرگ برای تیم‌های خارجی اعم از ملی و باشگاهی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 814802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟