بازی‌های کشورهای اسلامی -قونیه؛ بیرانوند: سطح مسابقات وزنه‌برداری در وزن من خیلی پایین بود

به گزارش رکنا، رضا بیرانوند پس از کسب مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این مسابقات به 3 مدال طلا دست یافتیم، هر چند سطح رقابت‌ها در این وزن پایین بود و در حد جهانی نبود. پایین‌بودن کیفیت مسابقات منجر به این شد تا در حرکت دوضرب رقابت خوبی شاهد نباشیم و من هم وزنه‌های پایین‌تری را انتخاب کنم.

وی افزود: البته اگر سطح مسابقات هم سنگین‌تر بود باز هم می‌توانستم به مدال طلا برسم. برای مسابقات جهانی به رکوردهای بالاتری نیاز دارم تا بتوانم در آنجا هم به 3 مدال طلا دست پیدا کنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری درباره برنامه خود برای جهانی گفت: ما برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی تنها یک ماه بیشتر در اردو نبودیم آن هم به دلیل مشکلاتی که در فدراسیون قبلی وجود داشت. اما اکنون دیگر برای حضوری خوب در مسابقات جهانی کلمبیا هم زمان بیشتری پیش‌رو داریم و هم از لحاظ زیر ساختی شرایط بهتری برای ما فراهم شده است.

بیرانوند درباره اینکه رقبا در این مسابقات چگونه بودند، اینطور پاسخ داد: با این حریفان در مسابقات قهرمانی آسیا رقابت داشتم البته مانند رقبای جهانی و اروپایی نیستند. به هر جهت سطح مسابقات جهانی کیفیت به مراتب بهتر و سنگین‌تری از لحاظ رقابتی نسبت به این رقابت‌ها دارد اما با این وجود باز هم ورزشکاران سایر کشورها حریف توانایی بچه‌های ما نمی‌شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 814602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟