خداحافظی قهرمان سرشناس بوکس

به گزارش رکنا، فیوری از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که در حال بررسی شرایط اعلام بازنشستگی‌اش است و قصد ندارد بیش از این به حضور در رینگ بوکس ادامه دهد. 

او روز گذشته پستی را در صفحات رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر و به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر قصد حضور در مسابقات را ندارد. 

این قهرمان دو دوره بوکس سنگین وزن جهان نوشت:« از همه کسانی که نقشی در زندگی حرفه‌ای من در طول این سال‌ها داشتند بسیار سپاسگزارم. پس از مکالمات طولانی بالاخره تصمیمی گرفتم که از این ورزش جدا شوم و باید در روز تولد 34 سالگی‌ام از بوکس خداحافظی کنم.»

01612925

فیوری سپس بسیاری از کسانی که از نظر او نقشی در پیشرفت و موفقیتش در این رشته ورزشی داشتند تشکر کرد و در ادامه نوشت:« اگر نام کسی را جا انداختم معذرت می‌خواهم چون افراد بسیاری هستند که باید نام ببرم! بسیار از همسرم که بیشتر از هرکس به من کمک کرد ممنونم. و بیشتر از همه خدا را شکر می‌کنم. به زودی همه شما را در سمت دیگر رینگ می‌بینم. 2022-2008»

این خبر برای بسیاری از هواداران این بوکسور و همچنان علاقمندان به این ورزش شوکه‌کننده بود چون او هفته گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد بار دیگر به رینگ مبارزه برگردد و رقابتی را برابر درک کیزورا برگزار کند اما به نظر می‌رسد که تصمیمش در این باره تغییر کرده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 813917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟