ایزدیار: از عملکردم در قونیه راضی هستم/ هدف اصلی من تکرار اتفاقات خوب در هانگژو است

شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتیجه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: برای نخستین‌بار بود که رقابت‌های پاراشنا در بازی‌های کشورهای اسلامی برگزار می‌شد و هیچ‌آگاهی از سطح آمادگی رقبای شرکت‌کننده نداشتیم اما با این وجود مسابقات کیفیت خوبی داشت به دلیل اینکه بازی‌ها به صورت «پوینت» برگزار شد یعنی اینکه تمامی کلاس‌ها باید با هم رقابت می‌کردند و همین مساله کار را سخت می‌کرد.

وی افزود: من که در کلاس "S 10" بودم رقیب اصلی من یک شناگر ازبکی بود که در کلاس "S 8" و 2 کلاس از من پایین‌تر بود. حتی یک رقیب هم از ترکیه که در کلاس "6 S" حضور داشت و گرفتن این شناگران در پوینت کار سختی بود. به لحاظ رکوردی مشکل چندانی برای پشت سر گذاشتن آن‌ها نداشتم اما براساس قوانین مسابقات، مدال براساس پوینت بین ورزشکاران تقسیم می‌شد.

دارنده مدال طلای پاراشنا بازی‌های کشورهای اسلامی درباره عملکرد خود گفت: خداراشکر عملکرد خودم عالی بود به جهت اینکه نتیجه‌ای که خودم و کادرفنی انتظار داشتیم به آن دست یافتیم. حتی نتیجه کسب شده از سمت کاروان پاراشنا عالی بود، زیرا موفق به تصاحب 15 مدال رنگارنگ از جمله 5 مدال طلا، 6 نقره و 4 برنز شدیم. خیلی خوشحالم از این امر صورت گرفته زیرا این مدال‌ها کمک خیلی زیادی به کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی کرد.

ایزدیار درباره برنامه خود برای آینده اظهار کرد: برنامه من برای آینده پیگیری تمرینات برای حضوری موفق در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است تا انشاالله در آنجا بتوانم نتایج خوبی بگیرم. پس از بازگشت به ایران مسیر، برنامه تمرینی و تمام تمرکزم را به روی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین معطوف خواهم کرد تا اتفاقات خوب دوره قبل دوباره تکرار شود. بعد از آن نیز برای بازی‌های پارالمپیک پاریس خود را آماده خواهم کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه حمایت ها از طرف کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین عالی است، گفت: خداراشکر شرایط حمایتی خیلی خوب است زیرا مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و خود فدراسیون جانبازان و معلولین اردوهای منظم برای ما تشکیل می‌دهند و در کنار آن هم بحث حقوق‌ها به صورت منظم پرداخت می‌شود و از این بابت مشکل خاصی وجود ندارد که بخواهم بر زبان بیاورم.

انتهای پیام/

کدخبر: 813909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟