در روز حذف اسماعیلی برخورداری برنز گرفت

به گزارش رکنا، پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه در حالی به میزبانی شهر قونیه پیگیری می شود که در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در دو بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

امروز پنج شنبه ۲۰ مردادماه، مهران برخوردار نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی مردان دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. در این وزن ۱۴ تکواندو حضور داشتند. برخورداری در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده کشور ترکیه رفت و موفق به شکست نخستین اولین حریف خود شد. او در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست ادیخانف قزاقستانی به یک چهارم نهایی راه یافت.

برخورداری در مسابقه پای فینال مقابل سالف شوخرات ازبکستانی قرار گرفت. وی در راند اول در آخرین ثانیه نتیجه را ۷بر۶ بنفع خود تمام کرد. برخورداری راند دوم ‌و‌سوم بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار و به مدال برنز بسنده کرد.

علی احمدی نماینده ترکیه را با نتیجه ۲ برصفر شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

لازم به ذکر است در گروه زنان، زهرا پوراسماعیل در وزن 73- کیلوگرم، در دور نخست دیدار برابر «سوده یارن» حریفی از کشور ترکیه دارنده مدال طلای جهان بازنده و از گردونه رقابت ها حذف شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 813489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟