گل‌محمدی: وزارت ورزش توانایی برگزاری المپیاد هم ندارد/ آقای وزیر کمی به فکر ورزش باش

عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص لغو المپیاد استعدادهای برتر اظهار کرد: حدود یک ماه پیش مسئولان وزارت ورزش با ارسال بخش نامه‌ای به ما اعلام کردند که تصمیم دارند المپیاد استعدادهای برتر کشور را در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار کنند. پس از آن ما هم مسابقات خودمان را طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار و تیم‌های منتخب خودمان را هم به اردو دعوت کردیم. اما متاسفانه به گوش ما رسید، دوستان به علت بیماری کرونا هیچ برنامه‌ای برای برگزاری این رقابت‌ها ندارند.

و افزود: وزیر ورزش اگر چه خودش ورزشی است اما کارهای عجیبی می‌کند. خود من چندین‌بار با مسئولان وزارت ورزش در ارتباط بودم و خواستار یک پاسخ قانع‌کننده بودم اما آن‌ها با به من گفتند تا زمانی که بودجه تامین نشود خبری از برگزاری مسابقات نخواهد بود. حتی در اوایل هفته جاری به من اعلام کردند اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این مسابقات تامین شده و تصمیم دارند رقابت‌ها را برگزار کنند، اما متاسفانه اکنون که نزدیک به برگزاری مسابقات هستیم به بهانه کرونا، خببری از برگزاری مسابقات نخواهد بود.

رییس هیات بوکس آذربایجان شرقی با انتقاد از رفتارهای 2 پهلوی وزیر ورزش گفت: صحبت من به نمایندگانی از تمام روسای هیات‌های ورزشی تمام کشور است. ما نزدیک به 40 روز است در اردو هستیم و در این مدت هم نزدیک به 100 میلیون تومان از جیب شخصی هزینه تقبل کرده‌ایم. اگر جناب وزیر شرایط برای برگزاری مسابقه یا چرخاندن وزارت ورزش را نداری بهتر است استعفا بدهی و بروی همانجایی که بودی. البته دریافت کارت زرد توسط او از مجلس شورای اسلامی نشان‌دهنده این است که مجلسی‌ها هم دل چندان خوشی از عملکرد یک سال اخیر او نداشته‌اند. آقای وزیر ما که در این شرایط سخت اقتصادی پول‌مان را از سر راه نیاورده‌ایم که بیاییم طبق صحبت شما الکی هزینه کنیم. 

گل‌محمدی با اشاره به اینکه عدم برگزاری مسابقات به دلیل بیماری کرونا بهانه است، تصریح کرد: حقیقتا جناب وزیر اگر نمی‌توانستید بودجه تامین کنید از همان ابتدای امر ما را در جریان می‌گذاشتید تا خودمان برای تأمین هزینه دست به کار شویم! بهتر است کرونا را بهانه قرار ندهید. چطور برای برگزاری لیگ برتر فوتبال یا حتی بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه کرونا وجود ندارد؟ به ما که می‌رسد دم از بیماری کرونا می‌زنید؟ آقای وزیر ما با هزار زحمت توانستیم خانواده‌ها را در این شرایط بیماری مجاب به حضور در اردوها و ... کنیم و اکنون چه کسی می‌خواهد با این اتفاقات اخیر و عدم هماهنگی‌ها پاسخگوی خانواده این ورزشکاران تمام کشور باشد؟ خود من به عنوان مسئول هیات استان چشم دیدن و عذرخواهی از این ورزشکاران و خانواده آن‌ها را ندارم. شما را به خدا کمی دلسور ورزش باشید؛ این توقع زیادی نیست!

انتهای پیام/

کدخبر: 813456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟