کونده: پروژه تیم بارسلونا جاه‌طلبانه است/ برای حضور در نیوکمپ درنگ نکردم/ هدف من به عنوان یک بازیکن همیشه بردن است

به گزارش رکنا، بارسلونا روز 28 جولای انتقال ژول کونده را به صورت رسمی اعلام کرد. مدافع فرانسوی بعد از انجام مذاکرات بین 2 باشگاه به بارسلون پرواز کرد و این انتقال با 50 میلیون یورو + 5 میلیون یورو متغییرات انجام شد. همچنین بند خروج کونده در قراردادش با بارسلونا 1 میلیارد یورو در نظر گرفته شده است.

این مدافع فرانسوی در جدیدترین مصاحبه خود درباره حضورش در بارسلونا گفت: اکنون که در بارسلونا هستم و بسیار خوشحالم، اما چیزهای بیشتری می‌خواهم تا بیشتر پیشرفت و قهرمانی‌های متعدد کسب کنم و این همان مساله‌ای است که به من انگیزه می‌دهد. پروژه تیم بسیار جاه‌طلبانه است. وقتی علاقه باشگاه و ژاوی را فهمیدم، برای آمدن تردید نکردم. همچنین زمانی که متوجه شدم بارسلونا من را می‌خواهد، با عثمان صحبت کردم. از سوی دیگر فصل گذشته آن‌ها لحظات فوق‌العاده‌ای در نیم دوم فصل داشتند، بنابراین انتخاب برای من راحت بود و حتی بیشتر از قبل مطمئن شدم جای من اینجا است.

وی با اشاره به اینکه در فوتبال زمان زیادی ندارید، گفت: در فوتبال زمان زیادی ندارید، به خصوص در بارسلونا، جایی که گزینه‌های زیادی برای بازی وجود دارد، اما ما بازیکنانی داریم که هنوز در حال پیشرفت هستند و تا چند سال دیگر به بهترین سطوح خود خواهند رسید این پروژه خوبی است که با هم شروع کردیم، اما باید از همین الان شروع به کسب جام کنیم. 

این مدافع فرانسوی در خصوص اهداف خود برای امسال اینطور می‌گوید: می‌خواهم همه چیز را ببرم و خوب بازی کنم. مطمئنا می‌خواهیم در هر جامی قهرمان شویم. همچنین در سطح فردی، من می‌خواهم بیشتر از دیگران بازی کنم و بتوانم با هم تیمی‌هایم ادغام شوم و به تیم کمک کنم. شما وقتی در بارسلونا بازی می‌کنید باید در هر جامی قهرمان شوید، مخصوصأ با تیم خوبی که داریم این کار می‌تواند محقق شود. هدف من به عنوان یک بازیکن همیشه بردن است و همچنین خوب بازی کردن، اما مهم‌ترین چیز این است که تیم برنده شود. می‌خواهم نقش مهمی در تیم داشته باشم و قهرمانی‌های زیادی را به دست بیاورم و این هدفی است که به من انگیزه می‌دهد.

کونده درباره سیستم ژاوی برای فصل جاری اینطور پاسخ می‌دهد: ژاوی می‌خواهد تیم از بالا پرس کند و این باعث می‌شود که فضای زیادی در دفاع پشت سر ما باقی بماند، بنابراین باید در فرم بدنی خوبی باشیم. زیرا وقتی توپ را از دست می‌دهیم، بازیکن نزدیک به حامل توپ باید پرس کند. 

وی با اشاره به اینکه از باخت متنفر است، گفت: من از بچگی از باختن تنفر دارم، اما به شکل دیگری با آن برخورد می‌کنم. می‌دانم گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید، باید آرام باشید و زیاد درگیر آن نشوید. من خیلی خوشحالم اما این به اینجا ختم نمی‌شود، من در بارسا هستم و این عالی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 813302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟