راز درگیری پیشکسوت پرسپولیس با هواداران برملا شد

ضیا عربشاهی  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با رکنا در خصوص شایعه درگیری لفظی‌اش با هواداران معترض پرسپولیس اظهار داشت: خبر درگیری من با هواداران صحت ندارد، حدود 20، 25 نفر از هواداران معترض پرسپولیس مقابل باشگاه حضور داشتند که بعد از سال‌ها که به باشگاه می‌رفتم با آنها مواجه شدم و به صحبت با هواداران پرداختم. من با آرامش با آنها صحبت می‌کردم اما یکی، 2 نفر بودند که وقتی منطقی پاسخ‌شان را دادم شروع به اعتراض کردند.

وی افزود: 5،6 نفر از ادمین‌های خود آقایان در بین هواداران بودند که ایجاد تنش می‌کردند و هواداران مظلوم پرسپولیس را کوک می‌کردند. سرمربی هر تیمی اگر خواهان بازیکن یا مهاجم است به مدیر تیم می‌گوید و او هم به مدیریت باشگاه انتقال می‌دهد نه اینکه به ادمین‌هایش بگوید در بوق و کرنا کنند! بازیکنی که 150 تا 200 هزار دلار می‌ارزد کاری کرده‌اند خواهان 2 ، 3 میلیون دلار شده است. برای فوتبالی که 10،12 ایجنت آن را به بیراهه می‌برند باید تاسف خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پارسال آقا یحیی حدود 8 بازیکن گرفت که 6 نفرشان روی نیمکت بودند! وقتی صحبت می‌شود می‌گویند پنجره بسته بوده است! بازیکنانی با کیفیتی بالاتر هم در آن کشورها حضور داشته‌اند چرا آنها را به خدمت نگرفتند؟ پرسپولیس 3 مهاجم دارد و حداقل یک مهاجم دیگر هم می‌خواهد و ما منکر این نیستیم اما این را می‌توان محترمانه و بدون شلوغی از مدیرعامل درخواست کرد نه اینکه با سر و صدا قیمت بازیکن را بالا ببریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 813071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟