رسولی:تمرینات ملی‌پوشان با انگیزه بالا در حال پیگیری است/ کار سختی در مصر داریم

ناصر رسولی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی تیراندازی برای حضور در قهرمانی جهان اظهار کرد: با نظر مربیان تیم ملی به صورت جدی از سال گذشته برنامه‌های خودمان را پیگیری می‌کنیم تا به هدف نهایی که حضور در قهرمانی جهان و رسیدن به سهمیه المپیک پاریس است، دست پیدا کنیم. خوشبختانه شرایط خوب است و بچه‌ها در اردو هستند، از نظر بحث اردویی تمامی ملزومات در اختیار آن‌ها قرار گرفته تا بدون مشکلی به تمرینات خودشان ادامه دهند. ما طبق برنامه‌ای که مربیان در اختیار قرار داده‌اند جلو می‌رویم.

وی افزود: خوشبختانه تمرینات تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ و تپانچه بدون وقفه و با انگیزه بالا در حال پیگیری است و این اتفاق نشان از موفقیت ورزشکاران در مسابقات پیش‌رو دارد.سعی و تلاش ما در فدراسیون تیراندازی این است تا حد ممکن کم و کاستی‌هایی را که در اردوی تیم ملی وجود دارد برای تیراندازان برطرف کنیم. از طرف دیگر یک کارگروهی تشکیل داده‌ایم و اتفاقات را رصد می‌کنیم تا مشکلات را از بین ببریم. 

سرپست سازمان تیم‌های ملی تیراندازی با اشاره به اینکه قهرمانی جهان مسابقه سختی برای تیراندازان است، گفت: تمام تیراندازان دنیا با آمادگی مناسب به مصر می‌آیند و با این اتفاق مشخصا مسابقات سختی در انتظار ما است، زیرا نخستین رقابت در راه کسب سهمیه المپیک به حساب می‌آید.

رسولی در پاسخ به این سوال که شرایط از لحاظ امکاناتی چگونه است، اظهار کرد: نیاز داریم در سالی که برای ما سرنوشت‌ساز است از طرف کمیته ملی و وزارت ورزش حمایت بیشتری شویم تا بتوانیم بدون مشکلی و کم کسری به مسابقات اعزام شویم و بهترین نتیجه را بگیریم. از طرف دیگر چندین سال است به دلیل بحث تحریم‌ها در تهیه مهمات و به روز کردن سلاح تیراندازان کمک بیشتری شویم تا برای همیشه این مشکل را از بین ببریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 812716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟