علیزاده: می‌دانستیم بازی در قائمشهر برگزار نمی‌شود

«علی علیزاده» در گفت‌وگو با رکنا ، در مورد لغو بازی مس رفسنجان با نساجی در قائمشهر و انتقال به اصفهان اظهار داشت: جای تاسف دارد که ورزشگاه وطنی آماده نشد و امیدوارم با حمایت‌هایی که می‌شود هر چه زودتر هواداران این تیم بتوانند شاهد بازی‌های تیمشان در این استادیوم باشند. واقعا حیف است که لیگ از این تماشاگران محروم است. ما هم زمان با آنها برای بازسازی ورزشگاه اختصاصی‌مان تلاش کردیم و زمین ما آماده شد. چند هزار صندلی اضافه کردیم و می‌توانیم از ۴ تا ۴۵۰۰ تماشاگر در این ورزشگاه پذیرایی کنیم. این ورزشگاه  بسترمناسبی برای حمایت هوادارن است  تا به استقبال فصل پر فراز و نشیب فوتبال ایران برویم.

وی در مورد برگزاری بازی با نساجی در اصفهان تصریح کرد: از قبل تغییر محل بازی را به ما اطلاع نداده بودند اما سازمان لیگ معمولا یک هفته قبل از برگزاری بازی محل و ساعت بازی را به باشگاه‌ها ابلاغ می‌کند. از این رو پیگیر شده و متوجه شدیم بازی شاید در قائمشهر برگزار نشود. در واقع ما با مدیران باشگاه نساجی ارتباط داشتیم و به ما گفتند زمین قم، مشهد و اصفهان را برای این بازی در نظر گرفتند از این رو پیش زمینه‌ای داشتیم و برای سفر به قائمشهر برنامه‌ریزی نکرده و بلیط و هتل رزرو نکرده بودیم. حالا هم که اطلاع دادند بازی در اصفهان است و ما خود را برای بازی در نقش جهان آماده کردیم.

معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان در مورد آماده‌سازی تیم مس پیش از لیگ برتر تاکید کرد: تیم خوبی آماده کردیم و چند جلسه‌ای است در زمین شماره ۲ تمرین می کنیم. برای بازی با نساجی آماده‌ایم و با قدرت راهی اصفهان می‌شویم تا شروع خوبی در لیگ برتر داشته و بازی خوبی مقابل نساجی انجام دهیم. امسال فصل سختی داریم. اغلب تیم‌های مدعی مهره‌های خوبی جذب کردند و قطعا با قدرت به استقبال شروع لیگ می‌روند. تیم‌های پایین جدولی هم ضعیف به نظر نمی‌رسند و فصل پر فراز و نشیبی را در پیش خواهیم داشت. 

علیزاده به برخی حواشی تیم مس قبل از شروع لیگ و در بازی تدارکاتی با آلومینیوم اشاره کرد و گفت: ما هیچ‌گاه اسیر حواشی نمی شویم. در بازی با آلومینیوم یکی از بازیکنان حریف پرخاشگری کرد که نمی‌خواهم اسمش را بیاورم ولی از او گله دارم. از او توقع نداشتم با هم استانی‌های خود اینطور صحبت کند. البته مشکل خاصی نبود و نمی‌توان این کار را جنجالی دانست. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد و بدتر از این‌ها را از تیم‌های دیگر لیگ هم دیدیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 812633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟