پاشازاده: تمام تلاشمان صعود به لیگ برتر است/ مسئولان از این تیم حمایت کنند

مهدی پاشازاده سرمربی جدید خوشه‌طلایی در خصوص وضعیت این تیم پیش از شروع لیگ برتر گفت: تیم خوشه‌طلایی توسط بخش خصوصی اداره می شود و نیازمند حمایت تمامی مسئولان این شهر است. من کارم را تازه با این تیم شروع کرده‌ام و قبل از آمدن من این تیم تقریبا بسته شده بود. البته برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید هنوز فرصت هست و با توجه وقت باقیمانده و نیاز حتما نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام خواهیم کرد.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: اینکه مسئولیت این تیم را قبول کردم، چون فکر می‌کنم شرایط حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارد و موید حرف‌های من روال خوبی بوده که قبلأ داشته و حتی تا یک قدمی صعود به لیگ برتر هم آمده است. از مجموعه بازیکنان این تیم 8 یا 9 نفر قبلا شاگرد خود من بوده و این یک پوئن برای من و تیم است. فقط اینکه هزینه‌های سرسام آور باعث شده کمی نگران باشیم که آن‌هم با توجه به مدیریت خود این مجموعه و همچنین در آینده مدیران و مسئولان شهر و استان به حداقل خواهد رسید.

سرمربی جدید خوشه طلایی افزود: ما هم اکنون در اردوی اصفهان هستیم و بازی خوبی هم فردا با تیم سپاهان خواهیم داشت تا قبل از لیگ محک خورده باشیم. من خیلی به این تیم امیدوارم و با تلاش دسته‌جمعی و با قدرت رو به جلو رفته و زمینه صعود به لیگ برتر را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 811373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟