کامرانی‌فر:  برای پیشرفت و موفقیت‌تان تلاش کنید

به گزارش رکنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوره دانش‌افزایی داوران فوتبال ساحلی کشور با حضور دبیرکل، اعضای کمیته و دپارتمان داوران و همچنین روسای کمیته و دپارتمان ساحلی از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون گفت: به داوران حاضر در جمع، مسئولان حاضر در این دوره خیر مقدم می‌گویم. فعالیت‌های فدراسیون فوتبال در بخش بانوان کمتر از آقایان نیست. من هم از جامعه داوری هستم و درک خوبی از شرایط همکارانتان دارم. معتقدم با وجود همه تلاش‌ها و اقدامات هنوز هیچ کاری برای داوری نشده و باید برنامه ریزی‌های بهتری صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: در بخش داوری باید پیگیر لیست داوران بین‌المللی فوتبال ساحلی بانوان نیز باشیم. تست‌های امروز را بسیار جدی بگیرید و انتخاب‌های آتی بر اساس عملکرد و نتایج تست‌های شما خواهد بود. از ماجدی و اعضای هیات رییسه به دلیل حمایت همیشگی از داوران تشکر میکنم. برای شما در مسیری که انتخاب کردید آرزوی موفقیت میکنم. انشالله در این جایگاهی که هستم بتوانم قدم مثبتی برای جامعه داوری بردارم. پیشنهادات ارائه شده از سوی رییس کمیته داوران بسیار خوب است، اما مسائل مختلف باید بر اساس اساسنامه پیش برود.

وی خطاب به داوران گفت: یکی از شرط‌های بزرگ داوری این است که شما خودتان را دست کم نگیرید. در زمین بازی شما قاضی میدان هستید. در تمام مراحل زندگی باید تمرین داوری و قضاوت درست کنید. برای شما آرزوی سلامتی و بهترین‌ها را دارم و همینطور که برای پیشرفت خودتان تلاش می‌کنید به دوستانتان هم کمک کنید. قول میدهم تا هر زمانی که در مسئولیت باشیم همه تلاشمان را برای اتفاقات خوبی داوری به کار بگیریم. از اعضای کمیته داوران میخواهم بهترین‌ها را برای داوران درنظر بگیرند.

انتهای پیام/

کدخبر: 811349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟