رنجبری: مهاجری مربی کاملی است/ عملکرد نفت مسجدسلیمان در یارگیری عالی بود

«پیمان رنجبری» مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص پیوستن به این تیم جدایی از پیکان اظهار داشت: به هرحال مسجد سلیمان تیم ریشه‌‌دار و پرطرفداری است، پیش از حضورم شناخت خوبی از این تیم داشتم. پس از صحبت‌هایی که با آقای مهاجری انجام دادم تصمیم گرفتم تا این تیم برای ادامه فوتبالم انتخاب کنم. خوشبختانه شرایط تیم نیز خیلی خوب است باشگاه در امر یارگیری هم عملکرد بسیار خوبی داشته تیم یکدست و هماهنگ شده است. تمرینات خیلی خوبی را پشت گذاشتیم کاملا برای شروع لیگ برتر آماده‌ایم.

وی درمورد تغییر متعدد تیم‌هایش در سال‌های اخیر نیز ادامه داد: تغییر دادن تیم‌هایم دلیل خاصی ندارد. به هرحال فوتبال ورزش حرفه‌ای است هیچ ارتباطی به مسائل دیگر ندارد. مثلا یک زمان می‌بینید که یک بازیکنی 10 سال در یک تیم حضور دارد، یک بازیکن هم طی چندین سال 8-9 تیم عوض میکند که این موضوع بسته به شرایط باریکنان و مسائل پیرامون آن‌ها دارد.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درمورد همکاری با «رضا مهاجری» گفت: پیش از این افتخار همکاری با آقای مهاجری را نداشتم. به این خاطر که با مربیان مختلفی کار کردم میدانم که بسیاری از مربیان ایران سیستم کاریشان تمرکز در حمله و یا دفاع است. ولی آقا رضا یک مجموعه‌ای از عوامل هستند. تمامی موارد را در دستور کاریشان می‌گنجانند. به خوبی روی توانایی بازیکنان اشراف دارند. شکی ندارم که با توجه به دانش فنی آقای مهاجری تلاش تمامی بچه‌ها می‌توانیم عملکرد خوبی در لیگ 22 داشته باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 811335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟