پیروانی: رییس داشتیم بازیکن نمی‌دادند، حالا که رییس هم نداریم/زمان ما هم شجاع و بختیار را به تیم امید ندادند

غلام‌حسین پیروانی از کارشناسان قدیمی قوتبال در خصوص وضعیت این روزهای تیم امید به خبرنگار رکنا گفت: عدم مدیریت در فدراسیون فوتبال باعث بروز این مشکلات شده و نبود یک رییس مشخص همه این برنامه ریزی ها را به هم ریخته است. البته که زمانی هم که رییس داشتیم و همه چیز از لحاظ سخت افزاری سرجایش بود هم تیم‌ها با تیم امید همکاری نکرده و بازیکن به این تیم نمی‌دادند. زمان ما هم بازیکنانی چون شجاع خلیل زاده و بختیار رحمانی را به تیم ما ندادند و نتایج خوبی نگرفتیم.

وی ادامه داد: مهدوی کیا مربی خوبی بود و به نظر من ستاره سوزی شد و باشگاه‌ها با دراختیار ندادن بازیکنان اورا خراب کردند. چه کسی می‌گوید مهدوی‌کیا ایران نبوده و یا مربی پروازی است؟ اصلا مگه زمان ما که پروازی نبودیم بازیکن به ما دادند؟ این‌ها بهانه است و تیم بازهم به المپیک نخواهد رفت. بروید دنبال دلیل این باشید که 50 سال است چرا به المپیک نرفته‌ایم. در زمانی که هیچ کسی قبول نمی‌کرد این تیم را هدایت کند مهدوی‌کیا با جرات این کار را انجام داد.

پیروانی افزود: به نظر من مهدوی کیا با این شرایط باید استعفا دهد تا بیش از این با آبروی خود بازی نکند. وقتی برای تیم بزرگسالان این همه بلا داریم و در آستانه جام‌جهانی رابطه بین بازیکن و مربی را به هم می‌ریزیم،  دیگر برای تیم‌های پایه و امید چه انتظاری داریم ؟ شرایط فوتبال ما این روزها مریض است و باشگاه‌ها هم تعامل خوب را هیج وقت با تیم امید نداشته‌اند و همیشه درگیر این مشکل بوده‌ایم. کشورهایی چون عراق، ژاپن، کره‌جنوبی و دیگران هر ساله بهتر می‌شوند و با اقتدار به المپیک می‌روند، اما ما اندر خم یک کوچه‌ایم.

انتهای پیام/

کدخبر: 810937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟