کاوانی در لیست خرید بوروسیا دورتموند

به گزارش رکنا، بوروسیا دورتموند به دنبال جذب مهاجم جدید به عنوان جانشین کوتاه مدت سباستین هالر است که پس از تشخیص تومور بدخیم بیضه، چند ماه از میادین دور خواهد بود.

WAZ اوایل این هفته گزارش داد که سران BVB می‌خواهند یک مهاجم جدید را ظرف 2 هفته آینده بیاورند و BILD اکنون ادعا می‌کند که ادینسون کاوانی یکی از نام‌هایی است که در لیست اهداف آن‌ها قرار دارد.

طبق این گزارش، از قبل تماس‌هایی بین باشگاه و این بازیکن وجود داشته است و قرار است مذاکرات بعدی به زودی انجام شود. هنوز باید دید که آیا کاوانی در نهایت به بوروسیا دورتموند خواهد پیوست یا خیر. اگرچه این بازیکن 35 ساله می‌تواند گزینه‌ای فریبنده برای سیاه و زردها باشد.

ادینسون کاوانی در حال حاضر پس از ترک منچستریونایتد در پایان فصل گذشته، بازیکنی آزاد است. ملی‌پوش اروگوئه‌ای در 59 بازی برای تیم لیگ برتر انگلیس 19 گل به ثمر رساند. ویارئال و مونزا از دیگر باشگاه‌هایی هستند که علاقه‌مند به جذب او به صورت رایگان هستند.

بوروسیا دورتموند در روزهای اخیر مورد توجه مهاجمان متعددی از جمله آنتونی مودسته، مارکوس تورام و کریستوف پیتک قرار گرفته است، اما BILD اضافه می‌کند که هنوز تصمیمی در مورد اینکه کدام مهاجم را به خدمت بگیرد، گرفته نشده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 810833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟