مقصر اصلی اتفاقات تیم امید چه کسی است؟/ گلایه از شرایط موجود یا بهانه تراشی برای فردا!

به گزارش رکنا، سرمربی تیم امید بعد از بازی دوستانه مقابل پرسپولیس در میان خبرنگاران گلایه‌هایی را مطرح کرد که در زمان و شرایط فعلی احتمالا به سود این تیم نخواهد بود.

هر چند کیا سال‌های سال در بالاترین سطح فوتبال دنیا فعالیت داشته اما به هر حال می‌توان گفت در شرایطی که بازیکنان امید خودشان را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی آماده می‌کنند بیان این حرف ها از او کمی بعید است. انتظار می‌رفت حتی اگر مشکلاتی وجود دارد مهدوی‌کیا با نگاه حرفه‌ای‌اش در زمان و شرایطی مناسب‌تر به بیان آن‌ها می‌پرداخت. اینگونه صحبت‌ها در مورد تیم امید به جز تاثیرات منفی بر روی بازیکنان جوان و کم تجربه چه خروجی دیگری می‌تواند داشته باشد؟!

البته می‌توان گمانه‌زنی کرد شاید سرمربی فعلی امید با بیان این حرف‌ها به دنبال توجیح نتایج احتمالی در رقابت‌های پیش‌رو است. رقابت‌هایی که شاید تیم امید به آن اعزام نشود و دلیل اصلی آن نیز سرمربی جوانی است که خودش، خودش را سوزاند.

قطعا اگر سرمربی پرآوازه تیم امید تعامل بهتری با تیم‌های باشگاهی داشت شاید امروز این تیم با برخی مشکلات همچون در اختیار نداشتن بازیکن مورد نظر کادر فنی مواجه نبود؟! به هر صورت جدا از مسائل فنی کادر فنی تیم‌های ملی می‌توانند برخی از مشکلات اینچنینی را با تدابیری مناسب خود از پیش روی تیم بردارند و منتظر نباشند مسئولین فدراسیون این اقدامات را  انجام دهند.

هر چند با توجه به نزدیکی بازی‌های کشورهای اسلامی شرایطی مناسبی برای بیان این حرف‌ها نیست اما اگر شرایط تا این اندازه که کیا می‌گوید بد است بهتر نیست بیشتر از این خود و تیم امید را اذیت نکند؟! هر چند او اشاره کرده که پا پس نخواهد کشید.!

انتهای پیام/

 

کدخبر: 810249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟